در گفت‌وگو با پانا

محمد نوازی: در استقلال هنوز عده‌ای دوست و دشمن‌شان را نشناخته‌اند؛ این تیم نیاز به بزرگ‌تر دارد

داوری‌ها به ضرر استقلال شده است / فرهاد مجیدی باید آرامش بیشتری داشته باشد

تهران (پانا) - کاپیتان اسبق استقلال تهران معتقد است عصبی بودن فرهاد مجیدی به بازیکنان جوان استقلال هم سرایت خواهد کرد و با این روش کنترل کار برای سرمربی جوان استقلال سخت خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
محمد نوازی: در استقلال هنوز عده‌ای دوست و دشمن‌شان را نشناخته‌اند؛ این تیم نیاز به بزرگ‌تر دارد

محمد نوازی در گفت‌وگو با پانا درباره شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان در دیدار عقب افتاده هفته هفدهم لیگ برتر گفت:« من نتوانستم بازی را به صورت کامل نگاه کنم برای همین درباره مسائل فنی نمی‌توانم به صورت دقیق نظر بدهم اما مسائل حاشیه‌ای این بازی جای حرف و بحث دارد. من واقعا نمی‌دانم این چه داستانی است که داوری‌ها اینطور به ضرر استقلال شده است، داور بازی کاملا به ضرر استقلال سوت می‌زد و با سوت‌هایش تیم را به هم ریخته بود. اصلا مشخص نبود چرا علی کریمی را اخراج کرد و بعد سراغ اخراج فرهاد مجیدی رفت.»

وی در ادامه درباره تاثیر نا آرام بودن فرهاد مجیدی روی عصبانیت بازیکنان استقلال گفت: «شما هر طور که کاشت کنید همانطور برداشت می‌کنید. قطعا فرهاد دلیلی داشته که اینطور عصبانی باشد اما این نوع رفتارها از روی نیمکت باعث خواهد شد تا بازیکن در شرایط سخت‌تری قرار گرفته و تحت فشار باشد. وقتی سرمربی آرامش نداشته باشد همین موضوع به داخل زمین هم سرایت می‌کند.»

نوازی ادامه داد: «فرهاد باید خیلی بیشتر از این حرف‌ها آرامش داشته باشد، من تیم را دوست دارم که این حرف‌ها را می‌زنم و امیدوارم کسی از این حرفی که من می‌زنم ناراحت نشود. عده‌ای هنوز دوست و دشمن خودشان را نمی‌شناسند.»

کاپیتان سابق استقلال درباره آثار عدم وجود فردی بزرگ‌تر کنار تیم که بازیکنان از او حرف‌شنوی داشته باشند، گفت: «جریان یک طوری شده که سعی می‌کنند اطرافیان خودشان را به تیم بیاورند که روی حرفشان حرف نزند. سرمربیگری این نیست که من محمد نوازی سرمربی تیم باشم و یک سری آدم اطراف خودم جمع کنم که همه بگویند بله آقای سرمربی تو درست می‌گویی. مربیگری مشورت می‌خواهد و اینکه نظری بر خلاف نظر سرمربی داده شود چیز بدی نیست.»

وی ادامه داد: «من خودم را نمی‌گویم و دنبال این نیستم که بخواهم خودم را در تیم جا کنم، از اول هم چنین اخلاقی را در من کسی سراغ نداشته است. اما سوال من این است که مگر استقلال کم بزرگ‌تر دارد که الان نباید یک نفر کنار تیم باشد که بازیکنان را آرام کند. امثال محمود فکری، رضا عنایتی، سهراب بختیاری‌زاده و خیلی‌های دیگر چرا کنار تیم نیستند.»

نوازی در پایان در واکنش به جدایی بازیکن‌هایی با تجربه‌ای مانند پژمان منتظری و سید مهدی رحمتی از استقلال گفت: «رفتن پژمان و سید مهدی که به قبل از آمدن فرهاد مربوط می‌شد و حرفی که می‌زنم ارتباطی با فرهاد ندارد اما امیدوارم حواسش باشد که چه می‌گویم. از این ترس دارند که امثال پژمان و سید مهدی زیر پای خودشان را خالی کنند و جای آنها را بگیرد پس آنها را می‌فرستند بروند که راحت کارشان را انجام دهند. بعضی وقت‌ها شاید یک بازیکن نتواند از نظر فنی به حد بالایی تیم را کمک کند اما وجودش در تیم برای جمع کردن بازیکن‌های جوان لازم است. بازیکنان ایرانی عادت کرده‌اند باید بزرگ‌تر بالای سرشان باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار