سهمیه طرح ترافیک رسانه‌ها مشخص شد

تهران (پانا) - معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از مشخص شدن سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
سهمیه طرح ترافیک رسانه‌ها مشخص شد

مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه حضور در صحن علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز کلیات لایحه یک فوریت اقدام یکپارچه بلیت الکترونیک را به تصویب رساندند که به موجب آن تخفیف به سربازان، خانواده‌های شهدا و بازنشستگان شهرداری، افراد تحت پوشش کمیته امداد و غیره ارائه می‌شود.

وی درخصوص انعقاد تفاهم‌نامه روز گذشته شهرداری و ایران خودرو برای خرید اتوبوس و مینی‌بوس گفت: روز گذشته تفاهم‌نامه ساخت ۸۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس بین شهرداری تهران و ایران خودرو به تصویب رسید. از این تعداد ۳۰۰ مینی بوس و ۵۰۰ اتوبوس است و قرار داد ما با ایران‌خودرو یک ساله است. البته مقرر شده تا پایان شهریور ماه ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی بوس به شهرداری تهران تحویل داده شود.

معاون شهردار تهران درخصوص ارزش ریالی این تفاهم نامه نیز گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش ریالی این تفاهم‌نامه است که بخش از آن را به عناون پیش پرداخت ارائه کرده و الباقی به صورت نقد و غیر نقد پرداخت می‌شود. امیدواریم دولت نیز قسمتی از این منابع را از محل اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در اختیار شهرداری قرار دهد تا بتوانیم قراردادهای دیگری ببندیم چرا که ما به بیش از ۳هزار دستگاه اتوبوس نیاز داریم و این ۸۰۰ دستگاه کافی نیست.

وی همچنین در مورد سرانجام طرح ترافیک خبرنگاران گفت: سهمیه بندی‌ها تعیین شده و لیست‌ها به رسانه‌ها اعلام شده اما برخی از رسانه‌ها اعتراض داشتند و در حال بررسی این اعتراضات هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار