تفاهم نامه احداث ۲ مدرسه خیرساز در البرز منعقد شد

کرج (پانا) - مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس البرز اعلام کرد تفاهم نامه مشارکت درساخت ۲ مدرسه خیرساز ۱۲ و ۱۵ کلاسه درآموزش و پرورش این استان منعقد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه احداث ۲ مدرسه خیرساز در البرز منعقد شد

به گزارش ایرنا، محمد دلاوریان گفت: این تفاهم نامه در نشستی با حضور مدیرکل آموزش و پروش البرز، مدیرعامل مجمع خیرین استان وخیرین گرانقدر به امضا رسید. مدرسه ۱۵ کلاسه با مشارکت خیر نیک اندیش "دمیرچی" و مدرسه ۱۲ کلاسه با مشارکت خیرنیکوکار" مجید کرمی" در آموزش و پرورش ناحیه سه کرج ساخته می شود.

وی بیان کرد: خیرین مدرسه ساز، ایثارگرانی هستند که بدون هیچ چشم داشتی از مال خود گذشته و با مشارکت خود به توسعه زیرساخت فضاهای آموزشی کشور کمک شایانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی فعال در نوسازی مدارس البرز می کوشد مدارسی ایمن با آخرین استانداردها را در اختیار دانش آموزان عزیز استان قرار دهند، یادآور شد: خیرین نیک اندیش البرزی هم در ساخت کلاس های درس البرز نقش ۵۰ درصدی دارند که این نگاه معنوی و ملی اشان قابل تکریم است.

وی تصریح کرد: نیاز فضای آموزشی و پرورشی البرز در حجم بالایی قرار دارد، زیرا اعتبارات دولتی ناکافی است به همین دلیل نیازمند همت خیرین مدرسه ساز استان هستیم.

دلاوریان با بیان اینکه هیچ سرمایه گذاری به اندازه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش قابل مقایسه نیست، اضافه کرد: هر بنایی بعد از مدتی فرسوده می شود و از بین می رود، اما مدرسه بنایی است که در آن تحولات پایدار در فرد را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: فرهنگ مدرسه سازی در میان اقشار مختلف و جلب مشارکت شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی درامر مدرسه سازی در قالب طرح "آجر به آجر" نیاز به توسعه به خصوص در فضای رسانه ای دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز تاکید کرد: کاهش فاصله سرانه آموزشی با میانگین کشوری از مهمترین اهداف ساخت کلاس درس در این استان است.

وی هزینه ساخت هریک مترمربع فضای آموزشی درسال ۹۹ را ۳۰ میلیون ریال ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار