مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش خبر داد:

خدمات اورژانسی به بیش از 200 بیمار حاد تنفسی

زاهدان(پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش عنوان کرد از ابتدای بحران کرونا تاکنون تیم های اورژانس 115 خاش، 200 بیمار حاد تنفسی را به بیمارستان امام خمینی (ره) خاش منتقل کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمات اورژانسی به بیش از 200 بیمار حاد تنفسی

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، رضا کرد اظهار کرد: از زمان اپیدمی کرونا، ماموریت های اورژانس ۱۱۵ شهرستان خاش ۱.۵برابر شده است.
او ادامه داد: از بین 200 بیمار حاد تنفسی ارجاع شده به بیمارستان خاش ۵۰مورد مثبت آزمایشگاهی داشته ایم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش ادامه داد: به محض شیوع بحران کرونا و در اولین اقدام، دو آمبولانس‌ و 4 نفر از کارشناسان ویژه را برای انتقال بیماران کرونایی کدگذاری و از سایر کدها جدا کردیم و این آمبولانس ها ‌ پس از انتقال بیماران، در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن، ضدعفونی شده و پس از گندزدایی مجددا وارد چرخه فعالیت می‌شوند.
کرد ابراز کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۳۵۸ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵شهرستان انجام شده است و این ماموریت ها از منازل به بیمارستان امام خمینی ره صورت پذیرفته است.
او در پایان گفت: در حال حاضر ۷۴نیروی فوریت های پزشکی در ۱۳ پایگاه اورژانس ۱۱۵( ۱پایگاه شهری و ۱۲پایگاه بین راهی) به صورت آماده باش شبانه روزی به مردم خدمات لازم ارائه می کنند و خوشبختانه از لحاظ آمبولانس و تجهیزات فنی و حفاظت فردی کمبودی نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار