رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هامون خبر داد:

اتمام عملیات خط کشی محور رامشار - شهر سوخته

زاهدان(پانا) - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هامون گفت: عملیات خط کشی محور زابل_زاهدان حدفاصل پلیس راه رامشار - شهر سوخته به طول 11 کیلومتر به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۰۸۹۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اتمام عملیات خط کشی محور  رامشار - شهر سوخته

به گزارش روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هامون، حامد سروری نیا اظهار کرد: طی ده روز گذشته و به دنبال طرح ملی بهسازی و ارتقاء کیفی روکش آسفالت محورهای های مواصلاتی، عملیات فوگ سیل محور زابل - زاهدان حد فاصل پلیس راه رامشار تا شهر سوخته به طول 11 کیلومتر انجام و به تعاقب آن عملیات خط کشی نیز اجرا شد.
او ادامه داد: محور زابل - زاهدان یکی از محور های ترانزیتی و پرتردد استان است که با اجرای عملیات مختلف از جمله فوگ سیل، استاندارد تردد در آن ارتقاء یافته است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هامون با اشاره به طرح ملی بهسازی و ارتقاء کیفی روکش آسفالت محورهای های مواصلاتی افزود: در همین راستا، عملیات شانه سازی از کیلومتر 75 تا98 محور زابل - زاهدان به طول 23 کیلومتر از ابتدای خرداد ماه آغاز گردیده و تا پایان تیر ماه به اتمام خواهد رسید.
او تاکید کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا می شود با توجه به حضور تیم های اجرایی در محور های مواصلاتی، با مشاهده عملیات جاده ای از سرعت خود بکاهند و با عوامل راهداری همکاری موثر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار