در انتصاب مدیران مدارس باید تمام ساحتی عمل کنیم

تهران ( پانا )- غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ گفت باید برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین مدیرانی انتخاب و انتصاب شوند که آشنا، معتقد و ملتزم به تمام ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین باشند.

کد مطلب: ۱۰۸۹۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
در انتصاب مدیران مدارس باید تمام ساحتی عمل کنیم

غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۱در خصوص نحوه انتصاب و انتخاب مدیران مدارس در گفتگو با پانا گفت: به منظور تحقق اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، باید مدیرانی انتخاب و انتصاب شوند که آشنا، معتقد و ملتزم به تمام ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین باشند.
عنایت مهر بیان کرد: منابع انسانی و مدیرانی که با نگرش حصری، تک ساحتی و آموزش محورانه می خواهند آموزش و پرورش را راهبری کنند، نمی توانند در جهت اهداف متعالی سند تحول بنیادین به شایستگی عمل کنند و نمی توان آنها را همسو با اهداف سند تحول بنیادین دانست و در این راستا ارزیابی کرد.
وی افزود: آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است که می تواند انسان کامل و متخصص برای جامعه و تمام نهادهای آن تولید کند و منشاء و منبع اصلی تحول در جامعه را به وجود آورد. تربیت درست، متوازن، همگن و همگون منابع انسانی در آموزش و پرورش می تواند از آسیب های مختلف اجتماعی جلوگیری کند.

عنایت مهر گفت: در واقع آنچه امروزه در جامعه رخ داده و جامعه را از اهداف متعالی دور ساخته عدم توجه عملی به این معنا از آموزش و پرورش است.
عنایت‌مهر افزود: حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی باید برای رسیدن به این مهم نقش اساسی خود را اعمال کند و در انتخاب و انتصاب مدیران، دست به آموزش، تربیت و گزینش مدیران تمام ساحتی بزند تا زمینه برای رهایی از توقف حصری و نگرش بخشی در آموزش و پرورش به‌وجود آید.

عنایت مهر در پایان گفت: آموزش و پرورش در عمل باید دغدغه نخست نظام مقدس جمهوری اسلامی شود تا اهداف متعالی نظام اسلامی تحقق یابد و انسان متکامل و متخصص تربیت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار