از تدریس در دانشگاه آلبرتای کانادا تا ساخت مدرسه در امیرآباد کهن بویین زهرا

قزوین (پانا) - پروفسور سید پدرام موسوی بفروئی و مژگان دانشمند در زمان حیات از محققین بنام و اساتید دانشگاه آلبرتای کانادا بودند که بر اثر سانحه هوایی دعوت حق را لبیک گفتند و امروز خانواده آن ها می خواهند با مشارکت در ساخت مدرسه ای در روستای امیرآباد کهن بویین زهرا نام و یاد این اساتید را زنده نگه دارند.

کد مطلب: ۱۰۸۹۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
از تدریس در دانشگاه آلبرتای کانادا تا ساخت مدرسه در امیرآباد کهن بویین زهرا

توافقنامه مشارکت خانواده زنده یاد پروفسور سید پدرام موسوی بفروئی و پروفسور مژگان دانشمند در تکمیل دبستان ۶ کلاسه زنده یاد سیده دریا و درینا موسوی بفروئی روستای امیرآباد کهن بوئین زهرا منعقد شد.

پروفسور سید پدرام موسوی بفروئی و مژگان دانشمند از محققین بنام و اساتید دانشگاه آلبرتای کانادا به همراه فرزندانشان دریا و درینا در سانحه هوایی سقوط هواپیما به دیار حق شتافتند. پس از گذشت پنج ماه از این حادثه غم انگیز، دکتر سید فتح اله موسوی بفروئی متخصص گوش حلق و بینی و استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر عباس دانشمند استاد دانشگاه شهید بهشتی به اتفاق همسرشان در اقدامی خداپسندانه هزینه پنج میلیارد ریالی تکمیل دبستان ۶ کلاسه نیمه تمام روستای امیرآباد کهن شهرستان بوئین زهرا را در موسسه خیریه مهر گیتی تقبل کردند.

این مدرسه بنا به درخواست خیرین محترم بنام زنده یاد سیده دریا و درینا موسوی بفروئی احداث می شود و در مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

دکتر موسوی بفروئی در آئین انعقاد این تفاهم نامه، گفت: امیدوارم در این مدرسه پروفسور پدرام ها و مژگان ها تربیت شوند و به درد جامعه انسانی بخورند.

گفتنی است؛ در این مدرسه که ۳۴۴ متر زیربنا دارد ۱۳۰ دانش آموز تحصیل خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار