همایش کارگروه‌های تخصصی تولید محتوای آموزش درس تربیت بدنی در برنامه شاد برگزار شد

زاهدان(پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان همایش کارگروه‌های تخصصی تولید محتوای آموزش درس تربیت بدنی در برنامه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش کارگروه‌های تخصصی تولید محتوای آموزش درس تربیت بدنی در برنامه شاد برگزار شد

حمیدرضارخشانی در این همایش اظهار کرد: همکاران خوش ذوق و با تدبیرمان در اقصی نقاط استان پهناور و سرفراز سیستان و بلوچستان در سایه تلاش خستگی ناپذیر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف، استمرار فرآیند آموزش و یاددهی و یادگیری را به خوبی رقم زدند و جلوه های زیبا و خاصی را در این عرصه شاهد بودیم.
او شبکه شاد را فرصتی کم نظیر و بستری درون سازمانی دانست که توانسته امید به آینده را در بین معلمان، دانش آموزان و خانواده های آنان ایجاد کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد برنامه شاد بیان کرد: با تمام مشکلات و موانعی که در ابتدا در مسیر دستیابی به اهداف تعریف شده وجود داشت، اما در سایه تدبیر، دلسوزی و تلاش بی‌وقفه مسئولین ستادی وزارت آموزش و پرورش و شخص وزیر خوش فکر و با تدبیر، اتفاق بزرگی رقم خورد.
او برنامه شاد را ایمن ترین و مطمئن ترین شبکه آموزشی در بین همه شبکه‌ها و پیام رسان ها دانست و افزود: این شبکه آرامش خاطر خاصی را در بین مخاطبان خود در پی داشته و خواهد داشت.
رخشانی با اشاره به شرایط پیش روی آموزش و پرورش در ایام بیماری کرونا، شبکه شاد را مهم‌ترین اولویت موثر و کارآمد در عرصه آموزش و فرآیند یاددهی یادگیری عنوان کرد.
درس تربیت بدنی را یکی از مهمترین دروس مورد نیاز دانش‌آموزان برای ایجاد شور و نشاط و شادابی دانست و مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: امروز با شرایط پیش‌آمده، دانش آموزان و خانواده های آنان بیش از پیش نیازمند فضایی آرام، مانوس و شاد هستند و در این مسیر هر آنچه انجام دهیم ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار