بازدید کارشناس مسئول امورتربیتی اداره کل شهر تهران از فعالیت های حوزه پرورشی منطقه 8

تهران (پانا) - نوروزی، کارشناس مسئول اداره امورتربیتی اداره کل شهر تهران روز یکشنبه 99/03/18 از کلیه واحدهای حوزه پرورشی منطقه 8 بازدید و از خدمات ارزنده آنان تشکر و قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید کارشناس مسئول امورتربیتی اداره کل شهر تهران از فعالیت های حوزه پرورشی منطقه 8

به گزارش خبرگزاری پانا، نوروزی، کارشناس مسئول اداره امورتربیتی اداره کل شهر تهران روز یکشنبه 99/03/18، ضمن بازدید از فعالیت های پرورشی و فرهنگی حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 8 در جمع کارشناسان این حوزه حضور یافته، شهادت حضرت حمزه(ع) و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را تسلیت گفت و برای همه همکاران از درگاه حضرت حق تعالی آرزوی موفقیت توام با صحت و سلامتی نمود.

وی در این بازدید از نزدیک درجریان روند فعالیتهای این مجموعه در سال تحصیلی 99-98 پیش از کرونا وپس از کرونا و فضای مجازی در مقابله با ویروس کرونا قرار گرفت و با توجه به تعطیلی مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی در پی شیوع بیماری کرونا، بر لزوم فعالیت حداکثری در فضای مجازی با هدف تولید محتوا برای استفاده بهینه دانش آموزان تاکید کرد.

کارشناس مسئول اداره امورتربیتی اداره کل شهر تهران با اعلام همکاری و هماهنگی همه حوزه ها در خصوص تولید محتوا و شبکه شاد گفت: حضور فعال، گسترده و جدی همه حوزه ها در زمینه تولید محتوا، منجر به انجام اقدامی فوق العاده ای شد که امید است ثمره آن به همه دانش آموزان عزیز برسد.

وی همچنین افزود: از آنجا که به احتمال زیاد امسال فعالیت پایگاه های تابستانی واوقات فراغت را هم به صورت مجازی خواهیم داشت، لازم است از ظرفیت های مدارس در زمینه تهیه محتوای باکیفیت با موضوعات متنوع و جذاب استفاده شود و جهت ایجاد وحدت رویه در تولید محتوا لازم است شیوه نامه مربوطه مورد توجه جدی قرار گیرد تا محتواهای تولید شده ضمن برخورداری از کیفیت علمی بالا در قالب های ارایه شده تهیه گردد.

نوروزی در خاتمه از اقدامات انجام گرفته در راستای تامین محتوای مورد نیاز عوامل تربیتی از تک تک عوامل و دست اندرکاران واحد پرورشی به طور مجزا تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار