رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران مطرح کرد

درخواست جزئیات توافق‌نامه شهرداری و ارتش

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تاکید کرد که جزئیات توافق‌نامه با ارتش در خصوص پادگان ۰۶ در اختیار شورا قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
درخواست جزئیات توافق‌نامه شهرداری و ارتش

محمد جوادحق شناس در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران با اشاره به پرسش‌ها و نگرانی‌هایی که از توافقنامه شهرداری با ارتش درخصوص پادگان ۰۶ ایجاد شده است، اظهار کرد: در برخى از آنها اعتراض‌هاى جدى مشاهده مى‌شود، در نتیجه از شهردار تهران خواسته شود در اسرع وقت اطلاعات زیر را در اختیار من بگذارند.

وی از شهردار تهران درخواست کرد مشروح کامل توافق شهردارى تهران با ارتش جمهوری اسلامی در خصوص پادگان ٠٦ در دوره سوم شوراى اسلامى شهر تهران، متن کامل توافقنامه جدید شهردارى تهران و ارتش همراه با تفاوت‌‌هاى دو قرارداد و مستندات قانونى که منجر به ابن توافق شده است را در اختیار شورای شهر بگذارد.

حق‌شناس ادامه داد: ارائه توافق‌هاى مشابه انجام یافته در خصوص پادگان‌هاى نظامى در دوره‌هاى مدیریت شهرى پیشین مانند قلعه مرغى، جى، ولایت و غیره نیز باید در اختیار من اینجانب قرار گیرد. بدیهى است بعداز دریافت این اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آن با کارشناسان، صاحب نظران و افکار عمومى اقدامات قانونى لازم را در خصوص دفاع از حقوق شهر و شهروندان پى خواهم گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: انتظار دارد شهردار تهران دستور فرماید، اطلاعات مورد نظر، کامل، دقیق و همراه با مستندات مصوبه شوراى عالى شهرسازى باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار