گراوند: حفظ سلامت دانش آموزان مهم ترین دغدغه در برگزاری امتحانات نهایی امسال است

تهران ( پانا ) - قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 به همراه عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی، از حوزه های برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم بازدید کردند. در این بازدید، نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری امتحانات رصد و مورد ارزیابی قرار داده شد.

کد مطلب: ۱۰۸۷۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
گراوند: حفظ سلامت دانش آموزان مهم ترین دغدغه در برگزاری امتحانات نهایی امسال است

قدرت اله گراوند مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 در گفتگو با پانا گفت: امتحانات نهایی امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا با سال های گذشته متفاوت است. اولویت و دغدغه اصلی در برگزاری امتحانات، رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان است.

وی گفت: پیش از برگزاری امتحانات، آماده سازی حوزه های امتحانی با نصب پوسترهای بهداشتی، بنرهای آموزشی، ضدعفونی کردن تمام فضا و سطوح مدرسه با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 و توصیه ها و آموزش لازم به دانش آموزان از طریق فضای مجازی، با نظارت معاونت پرورشی و کارشناسی سلامت منطقه انجام شد.
گراوند ادامه داد: با برگزاری دوره های آموزشی مراقبین سلامت، رابطین بهداشت، مدیران و خدمتگزاران حوزه های امتحانی توسط کارشناسی سلامت و بهداشت منطقه و با همکاری مرکز بهداشت جنوب تهران، مسئولین حوزه های امتحانات نهایی با آمادگی کامل در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی حضور یافتند.
وی افزود: برای همه حوزه های امتحانی، ناظر بهداشتی آموزش دیده جهت نظارت و کنترل پروتکل های بهداشتی در حوزه امتحانات در نظر گرفته شده و ابلاغ برای ناظران بهداشت صادر شده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته، با ورود دانش آموزان به مدرسه، ضدعفونی کردن دست ها و اندازه گیری درجه حرارت بدن به وسیله تب سنج توسط مراقبین ناظر انجام می شود. همه دانش آموزان برای ورود به حوزه امتحان نهایی ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند و به تعداد کافی ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در اختیار حوزه های امتحانی قرار داده شده است تا در صورتی که دانش آموزی بدون ماسک و دستکش بود، این وسایل در اختیارش قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار