کمک ۸۳ میلیاردی مردم به کمیته امداد تهران در رزمایش ایران همدل

تهران (پانا) - مدیر کل کمیته امداد استان تهران از کمک ۸۳ میلیارد تومانی مردم استان در رزمایش ایران همدل خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۸۳ میلیاردی مردم به کمیته امداد تهران در رزمایش ایران همدل

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به اقدامات کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و دعوت از همگان به منظور ایجاد رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در استان تهران با همکاری گروه های جهادی، بسیج و خیران اقدامات خوبی برای کمک رسانی به نیازمندان و فقرا انجام شد.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات توزیع غذای گرم بین نیازمندان بود در قالب طرح اطعام مهدوی و در ۱۰۱ آشپزخانه غذای گرم طبخ و قبل از افطار بین خانوارهای نیازمند توزیع میشد که در همین راستا ۹۵۵هزار و ۷۴۵ پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ارزش ریالی غذاهای گرم توزیع شده را ۱۲ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ۴۴۸ هزار و ۵۳ سبد کالا بین نیازمندان توزیع شد.

پرپنچی خاطر نشان کرد: علاوه بر توزیع غذای گرم و سبد کالا که به صورت غیر نقدی انجام شد با کمک و همراهی خیران بیش از ۴ میلیارد تومان نیز به صورت نقدی دریافت شد که برای امور مددجویان و نیازمندان اختصاص یافت.

وی ضمن تشکر از همه خیران، بسیج، گروه‌های جهادی، رسانه های جمعی، سازمان ها، ادارات و همه کسانی که در ماه مبارک رمضان به یاری نیازمندان شتافتند، یادآور شد: جمع کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست استان تهران در ماه مبارک و در قالب طرح رزمایش ایران همدل ۸۳ میلیارد تومان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار