انعقاد تفاهمنامه همکاری لباس فرم مدارس بین سازمان دانش آموزی و اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک قزوین

قزوین (پانا)- تفاهمنامه همکاری لباس فرم مدارس بین سازمان دانش آموزی استان و اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک قزوین منعقد شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهمنامه همکاری لباس فرم مدارس بین سازمان دانش آموزی و اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک قزوین

به منظور توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس، مدیریت، نظارت و ساماندهی فرآیند اجرایی تهیه و توزیع لباس فرم در حوزه آموزش و پرورش، اصلاح الگوی مصرف و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و کاهش هزینه های خانواده و بستر سازی حمایت از کالای ایرانی و رونق اقتصاد و تولید ملی تفاهمنامه همکاری لباس فرم مدارس بین سازمان دانش آموزی و اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک قزوین منعقد شد.

در نشست بین رئیس و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان با رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک قزوین برای لباس فرم تفاهمنامه ای امضا شد که بر اساس آن برای سال تحصیلی جدید مدارس و تولیدکنندگان پوشاک باید با یک سازوکار مشخصی در این زمینه اقدام کنند.

در این نشست مشترک، جبار حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین بر لزوم اجرای طرح ساماندهی لباس فرم مدارس تأکید کرد و گفت: برای اجرای این طرح هماهنگی های لازم با اداره کل آموزش و پرورش و مدارس استان انجام شده است و برای سال تحصیلی جدید برنامه های خوبی برای ساماندهی لباس فرم مدارس اجرا می شود.

سیدمحمود سیدی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک قزوین نیز در این جلسه آمادگی کامل خود را برای عملیاتی کردن این طرح اعلام و اظهار کرد: ما با همکاری سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش استان کارهای بزرگی را می توانیم در حوزه لباس فرم مدارس انجام دهیم که انشااله این اتفاق در سال تحصیلی جدید محقق می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار