تقدیر از همکاران اداری حوزه ابتدایی منطقه ۱۲

تهران (پانا) - صبح امروز تعدادی از مدیران مدارس ابتدایی منطقه ۱۲ به نیابت از تمامی مدیران ابتدایی مدارس دولتی با حضور در دفتر معاونت آموزش ابتدایی از سید کمال حسینی و همکاران حوزه ابتدایی تقدیر بعمل آوردند.

کد مطلب: ۱۰۷۶۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از همکاران اداری  حوزه ابتدایی منطقه ۱۲

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 12تهران، با حضور مدیران ابتدایی مدارس دولتی منطقه از همکاران حوزه ابتدایی تقدیر بعمل آمد.
در این مراسم سید کمال حسینی ضمن خیرمقدم به مدعوین و تشکر از مدیران و آموزگاران بیان داشت: مبانی بنیادین سند تحول نظام تربیت جمهوری اسلامی ایران که توسط صاحب‌نظران عرصه تعلیم و تربیت تدوین و منتشر گردیده است نشان از توجه جدی به امر تعلیم و تربیت دارد.
وی افزود: اگر چه ویروس کرونا تعطیلی ناخواسته و البته طولانی‌مدت مدارس را رقم زد؛ اما این روزها جریان یادگیری در خانه ها با مشارکت والدین و با روش‌های مختلف در حال پیگیری است؛ از پخش زنده تلویزیونی گرفته تا ابتکار معلمان و مدارس برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش فرزندان و آینده سازان فردای کشور عزیزمان ایران.
معاون آموزش ابتدایی در پایان تصریح نمود: این بار نیز معلمان منطقه خوش درخشیدند و نشان دادند که به مانند همیشه و در همه عرصه‌ها در خط مقدم بوده اند و اکنون نیز در خط مقدم ارائه آموزش‌های درسی و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در بستر فضای مجازی ایفای نقش می کنند و به همین منظور، از زحمات کلیه معلمان، مدیران و تمامی عزیزانی که در این مدت و در روزهای آینده دست به دست هم می دهند تا سنگر تعلیم و تربیت کشور ومنطقه مسیر خود را در راه تعالی و رشد دانش آموزان ادامه دهد تقدیر و تشکر فراوان می کنم.
لازم به ذکر است، در پایان مدیران با اهدای گل از زحمات همکاران معاونت ابتدایی تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار