استاندار خوزستان خبرداد:

خودکفایی خوزستان در تولید ماسک بهداشتی

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان خبر داد با راه‌اندازی خط مکانیزه تولید ماسک با ظرفیت ۱۲ هزار عدد ماسک در هر ساعت در اهواز، استان خوزستان در تولید ماسک خودکفا شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
خودکفایی خوزستان در تولید ماسک  بهداشتی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان؛ غلامرضا شریعتی در حاشیه بهره‌برداری از کارگاه مکانیزه تولید ماسک ان ۹۵ و سه لایه در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این کارگاه مکانیزه با ظرفیت تولید ۲ هزار عدد ماسک ان ۹۵ و ۱۰ هزار ماسک سه لایه در هر ساعت، تمام نیاز استان خوزستان به ماسک را تامین می کند.

او افزود: با شیوع ویروس کرونا در هفته های گذشته با وجود راه اندازی چندین کارگاه تولید دستی ماسک در استان باز هم در این زمینه با کمبودهایی مواجه بودیم، اما راه اندازی خط مکانیزه تولید ماسک گامی نوین و موثر برای تولید انبوه ماسک و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان خوزستان برداشته شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: اکنون با راه اندازی این کارگاه علاوه بر اینکه نیاز بازار استان برطرف می شود، می توانیم ماسک به استان های دیگر صادر کنیم تا در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس در سطح کشور نیز نقش موثری ایفا کنیم.

گفتنی است کارگاه مکانیزه تولید ماسک با ظرفیت تولید بیش از ۱۰۰ هزار ماسک ان ۹۵ و ماسک سه لایه در یک روز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در اهواز به بهره‌برداری رسید و فاز دوم این کارگاه مکانیزه ماسک از هفته آینده با ۱۸۰ نفر فعالیت خود را در استان آغاز می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار