ورناصری در بازدید از مدارس جنوب کرمان:

بیشترین آمار مدارس آسیب دیده در رودبار جنوب است

مدارس آسیب دیده در سیل جنوب کرمان ۲۶۳ مدرسه بوده که برنامه داریم در مهر و بهمن ۹۹ پروژه‌های سیل را تحویل آموزش و پرورش دهیم

تهران (پانا) - معاون فنی سازمان نوسازی مدارس کشور در بازدید از پروژه‌های ساخت و ساز رودبار، قلعه گنج و منوجان تاکید کرد با توجه به اجرای ۶۰ پروژه با ۲۱۵ کلاس درس، ساخت مدارس جدید هم در دستور کار است.

کد مطلب: ۱۰۷۶۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین آمار مدارس آسیب دیده در رودبار جنوب است

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، داریوش ورناصری در سفر دو روزه خود به کرمان بعد از بازدید از پروژه‌های نوسازی مدارس در شرق استان پروژه‌های جنوب استان کرمان در شهرستان‌های رودبار جنوب، قلعه گنج و منوجان را بازدید کرد.

ورناصری هدف از بازدید خود را در جنوب استان کرمان بازدید از مدارس آسیب دیده در سیل دی ماه ۹۸ و فروردین ۹۹ عنوان کرد و گفت: مدارس آسیب دیده در سیل جنوب کرمان ۲۶۳ مدرسه بوده که برنامه داریم در مهر و بهمن ۹۹ پروژه‌های سیل را تحویل آموزش و پرورش دهیم.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه بیان کرد: در جنوب کرمان شهرستان رودبار با بیش از ۲۶ هزار نفر دانش‌آموز و بروز حوادث غیرمترقبه نظیر سیل محرومیت‌هایی وجود دارد، به همین دلیل ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی مدارس آسیب دیده در سیل و تکمیل پروژه‌های در دست اجرا به استان کرمان تخصیص یافته است.

ورناصری همچنین اهداف دیگر سفر خود را به جنوب کرمان بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا، بازدید از پروژه‌های آسیب دیده در سیل، بازدید از پروژه‌های استاندارد سازی سرمایشی و گرمایشی و غیره عنوان کرد.

خسارت ۳۶۰ میلیارد ریال به مدارس رودبار در جریان سیل

در ادامه واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان که در این بازدید ورناصری را همراهی می‌کرد، در حاشیه بازدیدها عنوان کرد: در سیل جنوب کرمان ۳۶۰ میلیارد ریال به مدارس رودبار جنوب خسارت وارد شده است.

واعظی نژاد عنوان کرد: ۶۸ مدرسه در سیل رودبار جنوب آسیب دیده‌اند که ۷ پروژه تخریب شده و بازسازی می‌شود و ۶۱ پروژه تعمیر می‌شوند.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان درباره پروژه‌های در دست اجرای رودبار جنوب گفت: ۱۳ پروژه در رودبار داریم که با اتمام این پروژه‌ها ۲۶ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در زمینه پروژه‌های شهرستان قعله گنج گفت: در این شهرستان ۱۹ پروژه در دست اجرا داریم که ۸۸ کلاس درس با پایان یافتن پروژه‌ها تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

واعظی نژاد با اشاره به بروز خسارت سیل به مدارس قلعه گنج، گفت: در سیل جنوب کرمان ۲۲ مدرسه آسیب دید که یک پروژه تخریب شده و نوسازی می شود و ۲۱ پروژه تعمیر می‌شوند.

وی درخصوص تعمیر مدارس آسیب دیده در سیل بیان کرد: هنگامی بحث تعمیر پیش می‌آید در ذهن‌ها تعمیر جزیی و سطحی تداعی می‌شود، در حالیکه تعمیر مدرسه به صورتی است که یک مدرسه نو و به روز تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار