استفاده از مجهزترین دستگاه ازن زن برای ضدعفونی آبدرمانی های استان اردبیل؛

آب درمانی‌های اردبیل شنبه آینده بازگشایی می‌شوند

اردبیل (پانا)- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل از استفاده از مجهزترین دستگاه ازن زن برای ضدعفونی آب درمانی های استان خبر داد و گفت بر اساس هماهنگیهای انجام شده آبدرمانی های استان اردبیل از روز شنبه هفته آینده بازگشایی می شود.

کد مطلب: ۱۰۷۶۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آب درمانی‌های اردبیل شنبه آینده بازگشایی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل در جلسه هماهنگی بازگشایی آبدرمانی‌های استان اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه برند گردشگری استان اردبیل آب‌های گرم و معدنی هستند با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در راستای بازگشت رونق به صنعت گردشگری استان، اقدامات و پیگیری‌های لازم برای بازگشایی این مراکز در استان انجام شده است.»

او از بازگشایی آب درمانی‌های استان اردبیل تا روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت:‌ پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی این مراکز و آغاز فعالیت آنها با همکاری و مشارکت نهادها و دستگاه‌های پژوهشی و علمی تا روز شنبه تدوین شده و آبگرم‌های معدنی استان آماده استقبال از مسافران و گردشگران خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تاکید بر استان‌محور بودن پروتکل تدوین‌شده با توجه به منحصر به‌فرد بودن آب‌های گرم و معدنی استان تصریح کرد: این پروتکل‌ها باید به شکلی مناسب و با در نظر گرفتن تمامی جوانب اعم از قبل از ورود افراد به آبدرمانی، استفاده از آبدرمانی و هنگام خروج از آبدرمانی تدوین شود.

فلاحی با اشاره به استفاده از آب درمانی‌های استان اردبیل از دستگاه ضدعفونی‌کننده ازن‌زن در آب‌های گرم معدنی استان بیان کرد: این دستگاه مجهزترین و بهترین دستگاه ضدعفونی‌کننده بوده که توسط آبدرمانی های استان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او افزود:‌ براساس تمهیدات اتخاذ شده نگرانی در مورد شیوع ویروس کرونا با بازگشایی آب‌های گرم در استان وجود ندارد، چرا که تمامی موارد بهداشتی برای فعالیت این مراکز در نظر گرفته شده و با تدوین و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به این مراکز هم‌استانی‌ها و مسافران و گردشگران می‌توانند با خیال آسوده از این آب‌ها استفاده کنند.

رئیس پارک علم و فناوری استان نیز در این جلسه با اشاره به نقش و تاثیر آب‌های گرم معدنی در صنعت گردشگری و توسعه استان اظهار کرد:‌ با در نظر گرفتن تمامی موارد لازم و ضروری استفاده از آب‌های گرم در ایام کرونایی تلاش می‌کنیم تا در زمینه تدوین پروتکل‌های بهداشتی استفاده از این مراکز همکاری و مشارکت لازم را داشته باشیم.

حبیب ابراهیم‌پور افزود: با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی استفاده از آب‌های گرم و معدنی مشکلی در بازگشایی این مراکز و فعالیت آنها وجود نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار