در بیانیه‌ای به مناسبت حماسه سوم خرداد؛

آزادسازی خرمشهر؛ تاریخ پرافتخار جهادگرانی بی‌منت برای کیان کشور است

تهران (پانا) - پایگاه بسیج شهید صادقی مقدم در بیانیه‌ای به مناسبت سوم خرداد، ضمن گرامیداشت این حماسه آن را تاریخی پر افتخار برای حراست از کیان کشور دانست.

کد مطلب: ۱۰۷۵۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آزادسازی خرمشهر؛ تاریخ پرافتخار جهادگرانی بی‌منت برای کیان کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس مدارس کشور، پایگاه بسیج شهید صادقی مقدم بیانیه‌ای به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد که مشروح آن به شرح زیر است:

«مناسبت سوم خردادماه، یادآور حماسه آفرینی‌ها، رشادت‌ها و دلاوری‌های جوانان خالص و پاکی است که جانانه از خاک وطن دفاع نمودند و حاضر نشدند وجبی از آن در دست دشمن بماند.

دریادلانی که حسین وار در راه آزادی و آزادگی از خون خود گذشتند و با توکل به خدا غیرممکن‌ها را غیورانه فتح نمودند و در راه دفاع از شرف و ارزش‌های انقلاب اسلامی با صلابت، مقاومت کردند.

آزادسازی خرمشهر تاریخ پرافتخار جهادگرانی است که بی‌منت و بدون ادعا با روحیه جهادی و شهادت طلبی جنگیدند تا امنیت و پیروزی را برای مردم به ارمغان آورند.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر، این روز بزرگ و غرور آفرین را به ملت بزرگ ایران و ایثارگران سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده، این نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی را گرامی داشته و امید است در سایه رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت پیروزی‌ بزرگتری نصیب ملت شریف ایران گردد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار