پس از دمای ۴۰ درجه، هوای مازندران از امشب خنک می‌شود

ساری (پانا) - هواشناسی مازندران اعلام کرد که از امشب با شکل‌گیری جریانات شمالی سطح زمین و عبور موج در تراز میانی جو، هوای استان کاهش دما داشته و همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۷۵۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پس از دمای ۴۰ درجه، هوای مازندران از امشب خنک می‌شود

از شنبه شب 3 خرداد تا روز یک‏شنبه 4 خرداد، وزش باد شدید، کاهش دما، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است، به این ترتیب که از اواخر وقت شنبه ابتدا وزش باد آغاز و تا صبح روز یک‏شنبه وزش باد شدید موقتی ادامه خواهد داشت.

هواشناسی مازندران نسبت به احتمال خسارت به سازه‌های موقت و سست بنیان، تاسیسات و داربست‌ها، شکستن شاخه درختان هشدار داده است.

همچنین توصیه کرده است که نسبت به استحکام سازه‌های موقت و داربست‌ها اقدام لازم به عمل آید. صعود به ارتفاعات با محدودیت همراه است و اقدامات پیشگیرانه باید لحاظ شود.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌یابی هواشناسی مازندران نیز در این خصوص به پانا گفت: «در روز یک‌شنبه مردم استان، آسمان ابری و هوای خنک همراه با بارش پراکنده و وزش باد را تجربه می‌کنند که در روز دوشنبه پنجم خذداد این شرایط به بارش پراکنده و اواخر روز کاهش ابر تبدیل می‌شود.»

‏ به گفته او آسمان روز سه‌شنبه صاف تا نیمه ابری -است که در بعدازظهر با افزایش ابر روبرو خواهد بود.

اسدی برای روزهای چهارشنبه، چهارشنبه تا جمعه، آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما ، گاهی افزایش ابر بویژه در ارتفاعات و غرب استان با رگبار پراکنده پیش‌بینی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار