روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد

ارسال پیامک برای بیش از ۱۶ هزار نفر از موسسان مدارس غیردولتی برای ورود به سامانه دریافت تسهیلات

تهران (پانا) - امروز بیش از ۱۶هزار نام کاربری ورمز ورود به سامانه دریافت تسهیلات از طریق پیامک به موسسان مدارس ومراکز غیردولتی وآموزش از راه دور کشور ارسال شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ارسال پیامک برای بیش از ۱۶ هزار نفر از موسسان مدارس غیردولتی برای ورود به سامانه دریافت تسهیلات

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، در اجرای طرح بسته‌های حمایتی دولت برای مدارس غیردولتی، امروز بیش از ۱۶ هزار پیامک حاوی کد کاربری و رمز عبور در سامانه دریافت تسهیلات، برای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی ارسال شد.

ضمن تشکر از همراهی موثر وزارت کار و امور اجتماعی، از موسسانی که پیامک مذکور را دریافت کرده‌اند درخواست می‌شود تا با ورود به سامانه دریافت تسهیلات به نشانی doreh.ir/kara نسبت به رویت، اصلاح و در صورت نیاز تکمیل اطلاعات مدرسه/مرکز خود اقدام کنند.

تا پایان امروز حدود ۴هزار موسس دیگر نیز پیام حاوی کد کاربری و رمز عبور را دریافت خواهند کرد.

از دلایل عدم دریافت پیامک می‌توان به اشتباه بودن شماره تلفن همراه موسس، یا کدکارگاه و یا ثبت ناقص اطلاعات نیروی انسانی اشاره کرد. لذا این گروه از موسسان می‌توانند از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرستان/منطقه خود با ارائه مشخصات زیر برای درخواست تسهیلات اقدام کنند:

نام استان 2- نام شهرستان/منطقه 3- نام واحد آموزشی 4- نام و نام خانوادگی موسس 5- کدملی موسس 6- شماره تلفن همراه موسس

پیشتر براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شده بود تسهیلات کم بهره تا مبلغ ۱۶میلیون تومان به میزان تعداد کارکنان شاغل در مدارس غیر دولتی مراکز آموزشی و پیش دبستانی‌های غیردولتی پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار