رئیس اداره مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی هرمزگان خبر داد

کمک ۳ میلیارد ریالی مدارس هیات امنایی و غیر دولتی به دانش‌آموزان بی بضاعت

تهران (پانا) - رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی هرمزگان اعلام کرد مدارس هیأت امنائی وغیردولتی هرمزگان مبلغ ۳ میلیارد ریال تحت عنوان بسته‌های مواد غذایی، بسته‌های اینترنت، رزمایش کمک مومنانه، هزینه ثبت‌نام کتاب و بسته‌های عیدانه به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۵۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۳ میلیارد ریالی مدارس هیات امنایی و غیر دولتی به دانش‌آموزان بی بضاعت

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، رامش فرزام امیرابراهیمی گفت: به واسطه حضور و مشارکت اولیا در امورات مختلف آموزشی و تربیت، مدارس هیأت امنایی و غیر دولتی و بهره گیری از ظرفیت بخشی از جامعه باید سرآمد مدارس دیگر باشند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری مبلغ ۳ میلیارد ریال از سوی مدارس هیات امنایی و غیر دولتی به دانش‌آموزان بی بضاعت در قالب بسته‌های مواد غذایی، رزمایش کمک مومنانه، بسته‌های اینترنت، هزینه ثبت‌نام کتاب و بسته‌های عیدانه کمک شده است.

فرزام با اشاره به راهکار 1/9 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور، گفت: مطابق این سند باید مدارس با جلب مشارکت اولیای دانش‌آموزان، معلمان و خیران و با بهره مندی از این پتانسیل، مسیر پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی مدارس را تسریع و مطلوب تر کنند.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اضافه کرد: افزایش کیفیت تحقق ساحت های مختلف در مدارس هیات امنایی و غیر دولتی در دستور کار قرار دارد و در این راستا کمیته‌های کیفیت بخشی این مدارس در سراسر استان تشکیل شده است.

فرزام امیر ابراهیمی بیان کرد که تعداد مدارس هیات امنایی استان ۱۸۰ وغیردولتی ۳۷۶ مدرسه است که بر اساس برنامه سند تحول بنیادین افزایش ۲ درصدی مدارس هیات امنایی در سال ۱۳۹۹ در دستور کار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار