سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن :

سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از عالی ترین نمادهای ایستادگی و رادمردی ملت قهرمان ایران است

رودهن (پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن با صدور پیامی فرا رسیدن یوم ا... سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت .

کد مطلب: ۱۰۷۵۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از عالی ترین نمادهای ایستادگی و رادمردی ملت قهرمان ایران است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن، متن پیام مجید کاشف سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن به شرح ذیل است:

تاریخ پر شکوه ایران عزیز اسلامی سرشاراز رویدادها و واقعه‌های مهم و تاثیرگذاری است که برای همیشه در یادها و خاطره ها باقی می ماند. یوم ا... سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از عالی ترین نمادهای ایستادگی و رادمردی ملتی است که در اوج مظلومیت در برابر قلدرمأبان تاریخ زمان خویش مردانه ایستاد و عزت و اقتدارش را در پرتو عنایت حضرت دوست و رهبری حکیمانه و شجاعانه امام راحل عظیم الشان(ره) به رخ کشید.

فتح خرمشهر، تابلو درخشان ایثار انسانهایی الهی است، که درس فداکاری و جانفشانی را از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع) آموخته و در مکتب عاشورایی و علوی قد کشیده بودند و با بهای خون پاک و مطهر خویش، صحنه‌های غرورآفرینی را رقم زدند.

از همین منظر است که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در این رابطه می فرمایند، حماسه فتح خرمشهر و عملیات عظیم بیت المقدس، در تاریخ این کشور، خواهد ماند.

اینجانب با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه یوم الله سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره همه شهیدان والا مقام هشت سال دفاع مقدس خصوصا سردار رشید اسلام، شهید محمد جهان آرا و همرزمان دلیرش را گرامی داشته و به مقام شامخ آنها ادای احترام می کنم. موفقیت همگان را در پیمودن راه این سروهای بلند آزادی و کرامت از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار