پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با صدورپیامی، سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را به خانواده معزز شهدا،ایثارگران،جانبازان،آزادگان و مردم شریف، بصیر و خداجو به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خراسان جنوبی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۵۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

در متن پیام محمدعلی واقعی آمده است:

إِنْ یَنْصُرْکُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَکُمْ وَإِنْ یَخْذُلْکُمْ فَمَنْ ذَا الَّذِی یَنْصُرُکُمْ مِنْ بَعْدِهِ وَعَلَى اللَّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُون﴿۱۶۰﴾«آل عمران»

تقارن ارزشمند روز جهانی قدس، به عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی، با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است چرا که ایران اسلامی مهد رشادت‌ها و ایثارگری‌های دلیر مردانی چون فهمیده ها، سلیمانی ها، همت ها و باکری ها، بوده است که در راه اعتلای اسلام و آزادی نسل بشر از چنگ ظالمین، غاصبین، ناکثین و مستکبرین جان در طبق اخلاص گذاشته و خون خویش نثار اسلام و انقلاب کرده اند.

حماسه‌های ماندگار سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول، یادآور از خودگذشتگی مردمانی است که برگ زرین مقاومت و مجاهدتشان با سرافرازی در همیشه‌ تاریخ به ثبت رسید. روزهایی که جهاد در راه وطن و مقاومت سخت و پرتلاطم جهادگران آن‌زمان و تلاش مظلومانه‌‌ انسان هایی که برای حفظ ارزش‌های مقدس این دیار پاک، باارزش‌ترین دارایی خود را در طبق اخلاص قرار دادند و با شجاعت و صلابت حماسه‌ای ماندگار آفریدند را به خاطر ایرانیان می‌آورد.

بی شک جامعه فرهیخته فرهنگی و دانش آموزان مؤمن، آگاه، متعهد و انقلابی خراسان جنوبی ضمن تلاش برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف، بیش از هر زمان دیگری در تداوم راه باشکوه شهیدان انقلاب اسلامی و به ویژه سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی مصمم هستند و تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی، اخراج تروریست های آمریکایی از منطقه و تحقق آرمان قدس شریف از پا نخواهند نشست.

جامعه فرهیخته فرهنگیان و دانش آموزان عزیز خراسان جنوبی به دل های نگران دنیا خاطرنشان می کند که هدف اگر از سوی خدا، برای خدا و رضایت او باشد چنان در مسیر تحقق قرار می گیرد که هیچ مانعی نمی تواند در آن به اندازه پشه ای خلل وارد کند. بنابراین نه ویروس کرونا و نه هیچ چیز دیگری نمی تواند در راه مقاومت و حمایت ازمظلوم و آزادی ملت های دربند به ویژه فلسطین و جبهه مقاومت مانع افکنی کند.

قشر فرهیخته فرهنگی و دانش آموزان این سامان همچون سایر اقشار مردم آگاه و همیشه در صحنه بهارستان علم و ادب با درک شرایط حساس جهانی و همچنین با توجه به شرایط متفاوت امسال، نسبت به سال‌های گذشته گوش جان به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب سپردند تا دیگر بار آن را به عنوان چراغ روشنی بخش راه آینده قرار دهند.

اینجانب سالروز این دو حماسه‌ بزرگ و نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه جامعه فرهیخته فرهنگیان و دانش آموزان خطه قهستان زمین تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار