معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

باید از آموز‌ش‌های سنتی و تک بعدی عبور کنیم

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،عنوان کرد ضرورت دارد مدیریت صحیحِ فضای مجازی را به دانش‌آموزان آموزش دهیم و در این زمینه آگاهی بخشی کنیم.

کد مطلب: ۱۰۷۵۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
باید از آموز‌ش‌های سنتی و تک بعدی عبور کنیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به فراگیری رسانه های ارتباطی، تصویری و دیجیتالی در دنیای امروز اظهار کرد: باید قبول کرد که آموزش‌های تک بعدی و یک سویه در جهان امروز دیگر از اثر گذاری لازم برخوردار نیست و دانش‌آموز امروز، به مراتب با ذهنی پویاتر و جستجو گرتر به دنیای پیرامون خود می‌نگرد.

او در ادامه با اشاره به ضرورت پرداختن به شیوه‌های نوین آموزشی در تعلیم و تربیت امروز، بیان کرد: البته قبل از هر چیز باید بسترهای لازم در خصوص توسعه فن‌آوری‌های نوین فراهم شود و با ایجاد زمینه‌سازی مناسب در مسیر آن گام برداشت.

بهارلو با تاکید بر اینکه فضای مجازی علاوه بر ظرفیت‌های بالای آن که می‌توان از آن استفاده بهینه نمود از آشفتگی و هم‌گسیختگی‌هایی نیز برخوردار است، تصریح کرد: ضرورت دارد مدیریت صحیحِ فضای مجازی را به دانش‌آموزان خود آموزش دهیم و در این زمینه آگاهی بخشی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران سرعت انتقال اطلاعات را در دنیای امروز را بسیار سریع و گسترده دانست و خاطرنشان کرد: سرعت و شتاب گسترده در انتقال داده ها، قطعا اشتباهاتی را نیز با خود به همراه خواهد داشت و ما باید در این زمینه نیز با آگاه سازی دانش‌آموزان، آنها را در تشخیص اطلاعات درست از غلط، تجهیز کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار