تخفیف به فرزندان پزشکان و پرستاران برای ثبت نام در آموزشگاه های علمی و مدارس غیردولتی در سال 99

رتبه اول کرمانشاه در شبکه شاد به دلیل حضور حداکثری فرهنگیان و دانش آموزان

کرمانشاه (پانا) - نشست شورای آموزش و پرورش با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و سایر مسؤولین امروز 31 اردیبهشت ماه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تخفیف به فرزندان پزشکان و پرستاران برای ثبت نام در آموزشگاه های علمی و مدارس غیردولتی در سال 99

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای آموزش و پرورش ضمن عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن عید فطر گفت: صمیمانه از معلمان عزیزی که در دوران شیوع ویروس کرونا دست از کار نکشیدند و همچنان به صورت مجازی و غیرمجازی پیگیر آموزش دانش آموزان بودند و همچنین از تلاش های مدیرکل آموزش و پرورش و همکاران ایشان که در مدیریت این بیماری همکاری کردند تشکر می کنم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مردم باید ویروس کرونا را جدی بگیرند و از کنار این بیماری ناشناخته به راحتی نگذرند، زیرا آمار در کرمانشاه رو به افزایش است و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود قطعا استان کرمانشاه با خطر جدی رو به رو خواهد شد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: بازگشایی مراکز آموزشی با رعایت پروتکل بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بلامانع است اما در صورت عدم اجرای این پروتکل ها آموزشگاه ها تعطیل خواهند شد.

هوشنگ بازوند در ادامه از مدیرکل آموزش و پرورش خواست آموزشگاه های علمی،زبان و مدارس غیردولتی تخفیف ویژه ی به منظور قدردانی از زحمات شبانه روزی برای ثبت نام فرزندان پرستاران و پزشکان تخصیص دهند.

وی همچنین اعلام کرد: با توجه به خسارت های وارد شده به آموزشگاه ها به دلیل تعطیلی در این دوران، وام هایی با سود کم و بازپرداخت بلند مدت در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

مجیدیزدان پناه، مدیرکل آموزش و پرورش، ضمن تشکر از رهنمودهای استاندار و زحمات فرهنگیان گفت: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش، استان کرمانشاه تاکنون با توجه به حضور 100 درصد مدیران،99 درصد کلاس ها،95 درصد معلمین و 86 درصد دانش آموزان در شبکه شاد، رتبه اول کشور را کسب کرده و توانسته در این زمینه عملکرد مثبتی داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار کرد: از 27 اردیبهشت ماه مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شده اند و روزانه 5 الی 6 درصد دانش آموزان صرفا برای رفع اشکال در مدارس حضور پیدا کرده اند.

وی در ادامه سخنانش ضمن تشکر از زحمات تمامی ارگان ها برای همکاری در گندزدایی مدارس افزود: همچنان انتظار می رود که این همکاری تا پایان امتحان ها ادامه پیدا کند.

وی با قدردانی از پیشنهاد استاندار اعلام کرد: در سال 99 به فرزندان پرستاران و پزشکان و سایر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به منظور قدردانی از زحمات آنان برای مدیریت ویروس کرونا، جهت ثبت نام در آموزشگاه های علمی و زبان 50 درصد و در مدارس غیردولتی 20 درصد تخفیف منظور می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار