بررسی کارنامه 7 رییس جمهور آمریکا در «حصار دور آزادی»

تهران (پانا) - حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه و کارشناس مسایل بین الملل به مناسبت آغاز محاصره اقتصادی ایران توسط آمریکا میهمان شبکه چهار سیما خواهد بود .

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بررسی کارنامه 7 رییس جمهور آمریکا در «حصار دور آزادی»

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، «حصار دور آزادی» نام برنامه ای است که گروه سیاسی شبکه چهار سیما به مناسبت آغاز محاصره اقتصادی ایران تهیه و تدارک دیده است.
این برنامه روز پنج شنبه 1 خرداد ساعت 14:30 با اجرای عباس طاهری به روی آنتن می‌رود.
«حصار دور آزادی» بررسی کارنامه 7 رییس جمهور آمریکا از پیروزی انقلاب اسلامی است، در این برنامه تحریم ها از زمان ریاست جمهوری جیمی کارتر تا دونالد ترامپ رو از دو حزب جمهوری خواه و دمکرات رو بررسی می‌کند.
در این برنامه بررسی می‌شود: با این همه و با وجود ورود انقلاب به دهه پنجم تلاش های آمریکا برای پایان دادن به حیات انقلاب به ثمر نشسته و ایران امروز در شرایطی قوی‌تر از گذشته در عرصه داخلی و منطقه‌ای قرار دارد آمریکا زمانی که دید تحریم‌ها اثری بر روی اراده و وحدت و همدلی مردم ایران ندارد، شروع به آزمودن راه‌های دیگری کرده است، تمامی این عملیات روانی سنگین و فشارهای اقتصادی و تمدید تحریم‌ها برای کشاندن ایران به پای مذاکره است. آمریکایی‌ها به دنبال یک مذاکره نابرابر برای منافع خود در حوزه منطقه‌ای و موشکی هستند و می‌خواهند محدودیت های هسته ای را دائمی کنند .
به همین منظور حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه و کارشناس مسایل بین الملل به عنوان کارشناس در این برنامه حضور داشته و مروری بر این جریانات خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار