در گفت‌وگو با پانا

حسن روشن: ناصر حجازی هم زنده بود چیزی تغییر نمی‌کرد؛ از دست این فوتبال آرزوی مرگ می‌کنیم

تهران(پانا)-نهمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی در حالی از راه رسیده که این روزها با حواشی مختلفی که فوتبال ایران داشته است، شاید بیش از هر زمانی غیبت این اسطوره فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران به چشم می‌آید.

کد مطلب: ۱۰۷۴۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
حسن روشن: ناصر حجازی هم زنده بود چیزی تغییر نمی‌کرد؛ از دست این فوتبال آرزوی مرگ می‌کنیم

حسن روشن که در باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران با ناصر حجازی هم تیمی بود و هر دو آنها در جام جهانی 1978 آرژانتین حضور داشتند، در گفت‌وگو با پانا درباره ناصر حجازی گفت: ناصر خیلی زود از بین ما رفت و اصلاً انتظار جدایی زودهنگام از او را نداشتیم. البته مثل ناصر هنوز هم هستند پیشکسوت‌هایی که صدای اعتراضشان بلند می‌شود، اما فایده‌ای ندارد. یکی از چیزهایی که ما هم آرزویش را می‌کردیم تا از دست این وضعیت فوتبال راحت شویم، همین مرگ بود. هنوز هم در آرزوی مرگ هستیم! چون نرود میخ آهنین بر سنگ و هیچ فایده‌ای ندارد.

هیچ‌کس به حر‌مان گوش نمی‌دهد تا بمیریم

هرچه ناصر داد زد هیچکس گوش نداد و مُرد. هرچه ما داد می‌زنیم هیچکس گوش نمی‌دهد و ما هم می‌میریم. به هر حال امیدواریم تا زنده هستیم، یک چیزی انجام شود تا روح ناصر هم شاد شود البته ناصر هم اگر زنده می‌ماند برای این فوتبال هیچ اتفاقی نمی‌افتاد.

هر کجا می‌رویم یاد ناصر هستیم

ناراحتیم که یک دوست خوب را از دست دادیم و هر ساعت به فکرش هستیم هر جا می‌رویم خاطره‌اش را داریم ولی نهایتاً نمی‌شود در کار خدا دخالت کرد امیدوارم خدا رحمتش کند و حافظ خانواده‌اش باشد، و همچنین آرزوی صبر برای همسر ایشان را دارم.

خاطره ایران و استرالیا با حضور حجازی

بازی با استرالیا در سال ۷۳ که مقدماتی بازی‌های جام جهانی ۷۴ بود، سه تا گل خورده بود و ناصر از این موضوع خیلی ناراحت بود. چهار سال بعد که می‌خواستیم به استرالیا برویم خیلی نگران بود که من به شوخی به او گفتم تو خوب بازی کن من یک گل برایت می‌زنم که وقتی رفتیم جدی شد. در استرالیا ناصر یک پنالتی را گرفت تا سهم خودش را انجام دهد و بعد من هم یک گل زدم تا به قولم عمل کرده باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار