کمک 12 و نیم میلیارد تومانی خیرین فارس در مبارزه با کرونا و خرید تجهیزات پزشکی

شیراز (پانا) - مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس، از جمع‌آوری دوازده و نیم میلیارد تومان کمک‌های مردمی خیرین استان فارس در مبارزه با کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کمک 12 و نیم میلیارد تومانی خیرین فارس در مبارزه با کرونا و خرید تجهیزات پزشکی

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین تامین سلامت فارس، علی‌اکبر رامجردی به هم پیوستن خیل گسترده مردم در سراسر استان فارس از روزهای اول شروع مبارزه با ویروس کرونا و همسو شدن با مجمع خیرین تأمین سلامت فارس را در به ثمر نشستن نیات خیرین، حایز اهمیت برشمرد.

او گفت: حمایت مردم و خیریه‌ها از اعلام نیازها توسط مجمع خیرین در سراسر استان فارس و هماهنگی با مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی نقش به سزایی در مشارکت هدفمند داشت که این همسویی با نیازهای بهداشتی درمانی از موازی کاری جلوگیری کرد و نقش بسزایی در به ثمر نشستن نیات خیرین داشته است.

او افزود: این کمک‌ها از سوی مردم خیر استان فارس همچنان ادامه دارد و جمع این کمک‌ها تاکنون بالغ بر دوازده و نیم میلیارد تومان بوده است.

به گفته او خیرین و هم استانی‌های نیک اندیش برای کمک به تهیه تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی و ملزومات پیشگیرانه می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت: ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ یا شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ بانک رفاه بنام مجمع خیرین تأمین سلامت فارس واریز نمایند و شماره حساب ارزی ۲۳۰۵۷۵۰۶۴۵۷۰۴۹۱ نیز به کمک خیرین مقیم خارج از کشور اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار