واکنش پدر متین قوسی به کمپین تعطیل کردن لیگ برتر: از مرگ فرزندم سوء استفاده کردند

تهران (پانا) - پدر متین قوسی به سوء استفاده برخی از اهالی فوتبال از درگذشت پسرش واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش پدر متین قوسی به کمپین تعطیل کردن لیگ برتر: از مرگ فرزندم سوء استفاده کردند

پس از اینکه خبر درگذشت متین قوسی، یکی از استعدادهای کشف شده در برنامه ستاره‌ساز شبکه 3 به علت ابتلا به کرونا ویروس منتشر شد، برخی از فعالان فوتبال ایران از جمله فرهاد مجیدی، درگذشت این نوجوان را بهانه‌ای برای تعطیل شدن کامل لیگ برتر قرار داده و از وزیر ورزش و جوانان و وزیر بهداشت درخواست کردند تا لیگ برتر را لغو کند تا فوتبال بیش از این آسیا نبیند.

پیام مشترک منتشر شده در اینستاگرام یک پیام آشکار را به بیننده القا می‌کرد، اینکه متین قوسی به علت حضور در فوتبال کرونا گرفته است و به همین علت باید فوتبال ایران تعطیل شود.

پس از اینکه مدافعان تعطیلی لیگ برتر به صورت گسترده این پیام را منتشر کردند، مهدی قوسی پدر نوجوان از دست رفته، با انتشار پیامی در فضای مجازی به جو ایجاد شده پیرامون مرگ پسرش و سوء استفاده برخی از این موضوع واکنش نشان داد و گفت:

« ابتدا از همه عزیزان و اهالی ورزش که با پیام هایشان به من و خانواده ام دلداری دادند تشکر می کنم. متاسفانه بعد از این اتفاق یکسری افراد از مرگ فرزند من سوء استفاده کردند.

برخی مربیان از این اتفاق سوء استفاده ابزاری کردند که باید لیگ برتر تعطیل شود در حالی که بچه من هیچ ربطی به لیگ برتر ندارد و سه ماه بود که فوتبال بازی نمی کرد و تمرین هم نداشت.

لطفاً با ان پیام ها داغ من را بیشتر نکنید. من راضی نیستم. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار