رئیس سازمان نوسازی مدارس در دیدار با نمایندگان خیریه یاوری؛

رخشانی‌مهر تاکید کرد: نوسازی مدارس مناطق سیل‌زده

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس با تاکید بر نقش موثر مشارکت‌های مردمی بر روند ساخت فضاهای آموزشی اعلام کرد نوسازی مدارس مناطق سیل‌زده مورد تاکید است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر تاکید کرد: نوسازی مدارس مناطق سیل‌زده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، نشست دو جانبه‌اب با حضور مهراله رخشانی مهر و نمایندگان خیریه جامعه فرهنگی یاوری در محل این خیریه برگزار شد.

در این جلسه رخشانی‌مهر با اشاره به تمهیدات انجام شده برای کمک به مدارس مناطق سیل زده اشاره کرد: وزارت کشور برای مناطق سیل زده در استان سیستان و بلوچستان ۴۳ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار کرده است همچنین ۲۰ میلیارد تومان از محل منابع خود اعتبارات به این استان اختصاص دادیم.

وی ادامه داد: در استان لرستان هم ۹۰ میلیارد تومان تومان خیرین، ۶۰ میلیارد تومان کمک دولت و ۱۵ میلیارد تومان از طرف نوسازی برای بازسازی مدارس در نطر گرفته شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر نوسازی مدارس مناطق سیل‌زده اشاره کرد: رسیدگی به این مناطق را به طور در دستور کار داریم و در این مسیر خدمات خیرین مدرسه‌ساز و همراهی آنها هم جای تقدیر دارد.

رخشانی‌مهر بیان کرد: با توجه به نقش تاثیرگذار خیرین مدرسه‌ساز در توسعه فضاهای آموزشی و تجهیز آن سامانه‌ای رونمایی شد تا ضمن توسعه مشارکت‌های مردمی، هر فردی که مشتاق کمک در این عرصه است امکان همکاری داشته باشد.

در ادامه این جلسه که با هدف توسعه تعاملات میان این مجموعه و سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد، بررسی موانع و چالش‌ها در حوزه کمک خیرین مورد توجه قرار گرفت و نمایندگان این خیریه به ارائه پیشنهادها و راهکارهایی برای بهبود روند کمک به فرآیند مدرسه سازی پرداختند.

همچنین پیشنهاد شد تا پورتالی برای ایجاد هم‌افزایی خیریه‌ها و تجمیع اطلاعات این خیریه‌ها شکل گیرد تا مسیر ارتباطی ایجاد شود که مطالبات آنها از طریق سازمان نوسازی و وزارت آموزش وپرورش پیگیری شود.

نمایندگان جامعه یاوری همچنین به تشریح و تبیین فعالیت‌هایی که در حوزه مدرسه‌یاری و کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم انجام می‌دهند؛ پرداختند همچنین قرار براین شد تا سه پروژه نیمه کاره در سیستان و بلوچستان به همت این خیریه تکمیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار