معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی :

ضدعفونی مدارس خراسان شمالی از سرگرفته شد

بجنورد (پانا) -معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی گفت کار ضدعفونی مدارس استان، برای آمادگی از سرگیری فعالیت فضاهای آموزشی در هفته آینده، از امروز آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ضدعفونی مدارس خراسان شمالی از سرگرفته شد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی؛ مهدی خطیب زاده اظهار کرد: قرار است فعالیت مدارس در هفته آتی از سرگرفته شود و دانش آموزان برای رفع اشکال، در مدرسه حاضر شوند از این رو از امروز، ضدعفونی کردن مدارس در شهر و روستا در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: کار ضدعفونی مدارس از اسفندماه پارسال، تاکنون چند بار انجام شده است؛ اما با توجه به تعطیلی طولانی مدت، بار دیگر انجام خواهد شد.

وی افزود: برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز در مدارس استان، بیش از ۱۲میلیارد ریال اعتبار منظور شده است؛ اما این رقم برای ۱۰ تا ۱۴ روز کفایت می کند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی گفت: تلاش تا داریم تا برای تامین و ارتقای بهداشت دانش آموزان در مداس از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این زمینه گفت: توصیه ما به خانواده ها این است که دانش آموزان حتما از دستکش و ماسک استفاده کنند و تا حد امکان، برای رفت و آمد از وسیله شخصی استفاده کنند

عباس سعیدی اظهار کرد: با توجه به نگرانی ها از بالا بودن جمعیت دانش آموزان در سرویس مدارس، توصیه می شود دانش آموزان از این ناوگان استفاده نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار