معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار شد:

مشارکت بخش های دولتی و خصوصی در تاسیس پارك ویژه مهارت آموزی كودكان در شیراز

خبرگزاری پانا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار مشارکت بخش های دولتی و خصوصی در تاسیس پارك ویژه مهارت آموزی كودكان در شیراز شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، كمال فیروزآبادی در جلسه كارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استان فارس گفت: تاسیس پارك ویژه مهارت آموزی كودكان در شیراز نیازمند مشاركت و سرمایه گذاری بخش های دولتی و خصوصی است و همه باید در این زمینه تلاش كنند.


وی با اشاره به اینكه بیان مفاهیم دینی در قالب های هنری تاثیر بیشتری در مخاطبین خواهد داشت، خاطر نشان كرد: برای ترویج مفهوم زكات و بیان تاثیرات مثبت آن در جامعه باید از شیوه های هنری بهره برد.


مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس نیز ضمن حضور در این جلسه در سخنانی با بیان اینكه زكات همواره در كنار نماز در قرآن مجید مورد تاكید قرار گرفته است، اظهار داشت: فارس استانی كشاورزی و عشایری است و با توجه به اهمیت زكات در محصولات كشاورزی و دام های عشایر این مسئله باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.


امیر رئوف تاكید كرد: با توجه به تلاش های صورت گرفته هم اكنون استان فارس جایگاه اول را در زمینه دریافت زكات در سطح كشور دارا است.


وی همچنین آمادگی استانداری فارس را به منظور ایجاد هماهنگی میان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی به منظور تعامل برای اجرای پارك ویژه مهارت آموزی كودكان در شهر شیراز اعلام كرد.


رئوف با تقدیر از اداره كل بهزیستی استان به دلیل احراز چندین رتبه برتر در سطح كشور، خواستار بررسی طرح آموزش مهارت های زندگی ویژه بزرگسالان شاغل در كارگروه های مربوطه شد.


به گزارش خبرنگار پانا، در این جلسه گزارشی از روند دریافت و هزینه كرد زكات در استان فارس، برنامه مهارت های زندگی ویژه بزرگسالان شاغل و طرح تاسیس پارك مهارت آموزی كودكان ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار