اجلاس فوق‌العاده مجازی وزرای آموزش و پرورش کشورهای عضو آیسسکو

حاجی میرزایی به همراه وزرای آموزش و پرورش ۵۴ کشور اسلامی عضو آیسسکو در این اجلاس حضور دارند

تهران (پانا) - اجلاس فوق‌العاده مجازی وزرای آموزش و پرورش کشورهای عضو آیسسکو برای تبادل تجارب کشورها در زمان همه‌گیری کرونا برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۷۲۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس فوق‌العاده مجازی وزرای آموزش و پرورش کشورهای عضو آیسسکو

به گزارش روابط عمومی امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو اعلام کرد: در پی بحران همه‌گیری کرونا در جهان و تأثیر آن بر روندهای آموزشی به‌ویژه در مدارس، سازمان آیسسکو اجلاس فوق‌العاده وزرای آموزش و پرورش کشورهای عضو را برای گفت‌وگو و تبادل تجارب و هم‌اندیشی در خصوص به حداقل رساندن اثرات این ویروس و نحوه مواجه با این بحران در امر آموزش، برگزار می‌‌کند.

کریمی افزود: در این اجلاس فوق‌العاده که به صورت مجازی در روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری (۱۴ ماه مه ۲۰۲۰) برگزار می‌شود وزرای آموزش و پرورش ۵۴ کشور اسلامی عضو آیسسکو و از جمله وزیر آموزش و پرورش کشورمان با مشارکت فعال خود، زمینه هم‌اندیشی و چاره جویی در چنین موقعیت‌های اضطراری را به‌ویژه در جهان اسلام فراهم خواهند کرد.

وی گفت: عنوان این کنفرانس "سیستم‌های آموزشی در بحران‌ها و موقعیت‌های اضطرای- کوید ۱۹" است و وزرای کشورهای عضو آیسسکو با بیان ابتکارات و اقدامات خود درخلال دو ماه گذشته در خصوص نحوه مدیریت امر آموزش در دوره همه‌گیری کرونا، به چالش‌ها و مشکلات موجود در این زمینه خواهند پرداخت و راه‌حل‌های ممکن برای مواجهه با چنین بحران‌هایی را در حال و آینده بررسی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار