پیام مدیر سازمان دانش آموزی گیلان به مناسبت "۲۱ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان"

سازمان دانش آموزی مرکز تربیت اجتماعی دانش آموزان است

رشت (پانا) - – حجت اله قربانزاده به مناسبت بیست ویکمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک این روز، از سازمان به عنوان مرکز تریت اجتماعی دانش آموزان یاد کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی مرکز تربیت اجتماعی دانش آموزان است

به گزارش سازمان دانش آموزی گیلان؛ متن پیام قربانزاده؛ مدیر سازمان دانش آموزی گیلان؛ به این شرح است: نظام آموزش و پرورش با رسالت بزرگ تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم نقشی بی بدیل در ارتقای معنوی و مادی افراد جامعه ایفا می کند و سازمان دانش آموزی به عنوان نهادی تربیتی و اثرگذار در گسترش و مشارکت نسلی کارآمد، توانمند و متعهد در عرصه های گوناگون اجتماعی، سیاسی و به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه آنها گام برمی‌دارد. این سازمان محصول اندیشه، حمایت و تلاش همه کسانی است که دل در گرو تعالی جامعه، توام با اخلاق حسنه الهی و انسانی نسل نوجوان و جوان داشته و دارند. فلسفه وجودی و مأموریت اصلی سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

اکنون که این نهال نوپا، با فداکاری و تلاش مدیران، مربیان و دانش آموزان تشکیلاتی به درختی تناور تبدیل شده، بر خود لازم می دانم تا به پاس تلاش های ارزشمندتان، بیست و یکمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی را بر پیشتازان و همراهان همیشگی تبریک عرض نمایم. امید است با تلاش مستمر و همت والای شما پیشتازان دلسوز، شاهد اعتلای فعالیت های سازمان دانش آموزی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار