برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس رییس سازمان دانش آموزی استان همدان با کارشناسان مناطق

همدان (پانا) - جلسه ویدئو‌کنفرانس رییس سازمان دانش آموزی استان همدان با مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها، مناطق و نواحی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس رییس سازمان دانش آموزی استان همدان با کارشناسان مناطق

به گزارش سازمان دانش آموزی همدان، در این جلسه که با حضور مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها، مناطق و نواحی و همچنین با حضور دانش آموزان منتخب شورا و مجلس دانش آموزی استان برگزار شد، دانش آموزان منتخب شورا و مجلس دانش آموزی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند که بیشترین دغدغه آن ها مربوط به نحوه برگزاری کنکور و امتحانات پایان ترم و استفاده از شبکه شاد از جمله نبود اینترنت در بعضی مناطق و نداشتن گوشی هوشمند و عدم یادگیری مناسب مطالب در این روش بود.
در این جلسه رضا میرزایی مدیر سازمان دانش آموزی استان همدان گفت: سازمان دانش آموزی استان همدان به عنوان دبیرخانه کشوری تولید محتوای فیلم های آموزشی انتخاب شده است و همه مناطق و شهرستان ها باید با استفاده از مربیان خبره و توانمند با جدیت در تولید این فیلم ها اقدام نمایند و در یک هفته گذشته سازمان دانش آموزی استان توانسته بیش از هفتاد فیلم آموزشی را تولید کند.

رضا میرزایی مهمترین کار سازمان دانش آموزی استان در سال 1399 را آموزش مربیان پیشتاز جدیدالورود دانست.
میرزایی ادامه داد: کانال تخصصی تماس در پیام رسان ایتا هم برای تولید محتوای آموزشی از اسفندماه 1398 شروع به فعالیت کرده است.
وی گفت: بیست و یکم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی است و مسئولین سازمان باید با نصب بنر و تولید محتوا، ظرفیت های سازمان دانش آموزی را به نمایش بگذارند.
میرزایی در پایان توجه به نظرات و انتقادات و پیشنهادات دانش آموزان منتخب شورا و مجلس را الزامی و مفید برای مجموعه آموزش و پرورش دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار