نشست هم اندیشی بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

هرمزگان(پانا)- صبح امروز نشست هم اندیشی رئیس و کارکنان سازمان دانش آموزی استان هرمزگان پیرامون برنامه ریزی به مناسبت گرامیداشت 21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان در ابتدای این نشست ضمن تبریک مقام شامخ معلم خدمت همکاران و قبولی طاعات و عبادات درماه پرخیر و برکت رمضان اشاره ای به عملکرد سازمان در ایام کرونایی به خصوص اسفند و فروردین داشتند.

خرامیده با بیان اینکه دانش آموزان پیشتاز همواره در تمامی برنامه ها درخشان ظاهر می شوند عنوان کرد: با شرکت در پویش هایی که در این ایام برگزار شد از جمله پویش «با توکل به خدا- کرونا را- شکست- می دهیم» و پویش «نه به سیزده به در»، یا پویش «درخانه می مانیم» و غیره بیش از700 نفر از اعضای پیشتاز شهرستان ها و مناطق استان در مسابقه کتاب گویا شرکت کردند و پس از برگزاری به صورت هفتگی از بهترین ها با اهدا جوایز نفیس تقدیر به عمل آمد.

وی همچنین با اشاره به جشنواره سپاس معلم که در هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم برگزارشد گفت: تاکنون بیش از210 کلیپ آموزشی در این زمینه ارسال شده که در پایان هفته از بین این آثار، برترین ها را انتخاب و جوایز اهدا می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی در ادامه به تولید بسته های تربیتی پیشتاز، پانا و مجلس دانش آموزی و تولید فیلم های یک دقیقه ای اشاره نمود و تاکید کرد: این جشنواره که از اردیبهشت ماه 99 آغاز و تا شهریور ماه ادامه دارد، ضمن اینکه در سراسر استان درحال اجرا است، بایستی همچنان اطلاع رسانی در خصوص آن انجام شود.

این مسئول در پایان به برنامه های پیش بینی شده جهت بزرگداشت 21 اردیبهشت ماه پرداخت و تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا تمامی برنامه ها در فضای مجازی اجرا شده و باید به نحو احسن از ظرفیت های این فضا استفاده شود، تهیه لوح تقدیر، اهداء جوایز، ارسال پیام تبریک، تهیه کلیپ عملکرد شهرستان و منطقه، ارسال پیام مدیرکل و معاون پرورشی فرهنگی به صورت ضبط شده همراه با تصویر و صدا و سایر اقداماتی از این قبیل، از جمله برنامه هایی است که می توان در فضای مجازی اجرا کرد که باعث ایجاد انگیزه در مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار