جلسه هم اندیشی برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار شد

زاهدان(پانا) - جلسه هم اندیشی و تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم با حضور رخشانی و اعضای ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار شد

به گزارش اداره آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی در این جلسه اظهار کرد: برنامه‌ریزی دقیق با هدف ایجاد فضایی آرام و دور از استرس برای دانش آموزان و رفع نگرانی آنان و خانواده‌هایشان با توجه به شرایط بیماری کرونا بیش از پیش ضرورت دارد.

او ادامه داد: با دقت نظر و ایجاد حساسیت لازم سعی کنیم امانت‌دار خوبی در این حوزه باشیم تا عدالت و مساوات در بین همه دانش‌آموزان حکمفرما باشد

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و وجود ملزومات مورد نیاز در حوزه‌های اجرا و حوزه های تصحیح اوراق امتحانی بسیار مهم و ضروری است.

او ضرورت نظارت و ارزیابی لازم از شرایط موجود قبل از برگزاری امتحانات و در حین برگزاری امتحانات با توجه به وضعیت پیش آمده را مورد تاکید قرار داد و گفت: موضوع سنجش و ارزشیابی تحصیلی همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده و است و می طلبد تا با دقت نظر و تدابیر لازم این فرآیند مدیریت شود.

رخشانی تعداد حوزه‌های اجرا را بیش از ۲۰۰ حوزه در استان اعلام و تصریح کرد: امتحانات رشته های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی همزمان در یک روز و رشته‌های علوم انسانی و معارف اسلامی در روز دیگر برگزار خواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: بهره گیری از ظرفیت های مختلف و اماکنی که از همه لحاظ و شرایط تعریف شده، استاندارد بوده و امکانات لازم را دارا باشند باید مد نظر قرار گیرد.

او افزود: تمهید مقدمات و زمینه‌سازی برای برگزاری هر چه بهتر و صحیح تر امتحانات و چاره جویی و تدابیر لازم در این خصوص بسیار مهم و ضروری است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص امتحانات پایه های هفتم تا یازدهم منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و تدابیر وزارت آموزش و پرورش هستیم و امیدواریم به زودی اعلام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار