جلسه شواری ورزش شهرستان کلات به ریاست فرماندار برگزار شد

کلات (پانا)- با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر کلات نادر و همت اداره ورزش و جوانان شهرستان جاده سلامت شهر کلات نادر احداث می شود.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شواری ورزش شهرستان کلات به ریاست فرماندار برگزار شد

حسن پورافشار رئیس اداره ورزش و جوانان کلات در ابتدای با اشاره به خاستگاه کشتی چوخه در شهرستان کلات و پهلوان خیز بودن آن اعلام کرد: گود کشتی چوخه با همکاری شهرداری و اداره اوقاف در محل باغمزار شهر کلات نادر بزودی احداث می گردد.

وی با اشاره به لزوم افزایش فضای ورزشی مناسب برای شهروندان ورزش دوست کلات نادر گفت: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کلات نادر، مسیر 3 کیلومتری دامنه کوه مجاور بلوار امام رضا(ع) بزودی با انجام ایمن سازی به عنوان جاده سلامت ویژه ورزشکاران و ورزش دوستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مقرر شد هر یک از هیات های ورزشی شهرستان برنامه های اجرایی و فراخوان_های عمومی ورزشی خود را طبق ضوابط و مقررات اعلامی شورای ورزش شهرستان و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی امر ورزش و جوانان انجام دهند.

در ادامه فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان کلات نادر ضمن بیان دستور کار جلسه عنوان کرد: هدف از تشکیل شورای ورزش تحول و سیاستگذاری و توسعه ورزش همگانی در جامعه علی الخصوص ورزش شهرستان کلات نادر است.

ناصری گفت: تلاش برای جلوگیری از اعتیاد و ایجاد انگیزه ورزش برای جوانان و عموم مردم و همچنین فرهنگ سازی فواید ورزش و آوردن آن در سبد زندگی هر خانوار وظیفه مهم این شورا بوده که با اجرایی و کاربردی کردن برنامه های ورزش همگانی و استفاده از پتانسیلهای لازم در همگانی کردن آن میسر خواهد شد.

در این جلسه طی حکمی از سوی فرماندار، جوادحیدری به عنوان مشاور فرماندار در امور جوانان شهرستان کلات نادر منصوب شد.

همچنین با صدور حکمی از سوی اداره ورزش و جوانان کلات نادر، محمد هادی خاوری به عنوان سرپرست جدید هیات دوچرخه سواری شهرستان کلات نادر معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار