انهدام اعضای باند 5 نفره سارقان سابقه دار با 100 فقره سرقت

شیراز(پانا)- جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان با اعتراف به 100 فقره سرقت و کشف اموال مسروقه یک میلیاردی در شهرستان کازرون خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
انهدام اعضای باند 5 نفره  سارقان سابقه دار با 100 فقره سرقت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یوسف ملک‌‌زاده" بیان کردن: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در شهرستان کازرون، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ ملک زاده با اشاره به تشدید گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر کازرون برای شناسایی متهمان، افزود: با تحقیقات همه جانبه پلیسی و اقدامات شبانه روزی، سریالی و باندی بودن سرقت‌ها برای ماموران انتظامی محرز شد.

او با بیان اینکه پس از بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته و سرنخ‌های به‌ دست آمده، مخفیگاه متهمان در شهر کازرون شناسایی شد، گفت: گروهی، از ماموران کلانتری "12 حضرتی" با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس ادامه داد: متهمان این پرونده که 5 نفر بودند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات پلیسی به 100 فقره سرقت منزل و مغازه در شهرستان کازرون اعتراف کردند.

سرهنگ ملک‌زاده به سابقه‌دار بودن متهمان اشاره کرد و گفت: سارقان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

او با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی، سهل‌انگاری و عدم استفاده از تجهیزات بازدارنده را علت عمده وقوع سرقت‌ها اعلام کرد و از شهروندان خواست با مجهز کردن منازل و مغازه‌های خود به تجهیزات حفاظتی و امنیتی، از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار