جزئیات انهدام بزرگترین شبکه بین‌المللی تهیه و توزیع مواد مخدر

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، جزئیات عملیات شناسایی و انهدام بزرگترین شبکه بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات انهدام بزرگترین شبکه بین‌المللی تهیه و توزیع مواد مخدر

به گزارش سایت پلیس، سردار محمد مسعود زاهدیان اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان بزرگترین شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در جنوب کشور شناسایی و متلاشی شد.

وی افزود: اعضای این شبکه به صورت خانوادگی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر فعالیت داشته و در سال حدود ۳ تن هروئین و شیشه از کشورهای افغانستان و پاکستان به صورت سازمان یافته و بسیار پیچیده به کشور قاچاق و در استان هرمزگان و استان های همجوار و کشورهای خلیج فارس به فروش می رسانند.

سردار زاهدیان تصریح کرد: اعضای این شبکه با خرید و فروش موادمخدر دارای ثروت و اموال نامشروعی بوده و از تمکن مالی بسیار بالایی برخوردار بوده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خاطر نشان کرد: با اقدامات شبانه روزی پلیس ۷ تن از اعضای این شبکه بین المللی دستگیر و تاکنون ۴۰ میلیارد ریال وجه نقد، ۵۳ واحد ساختمان و مستغلات،۶۱ کیلوگرم طلا و جواهرات و۴۳دستگاه انواع خودروهای ایرانی و خارجی از اعضای شبکه به ارزشی بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال شناسایی و توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار