کشف ۳۸ هزار دستکش لاتکس و هزار لیتر مواد ضدعفونی

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت از کشف بیش از هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده الکلی و ۳۸ هزار دستکش لاتکس به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دو عملیات جداگانه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۳۸ هزار دستکش لاتکس و هزار لیتر مواد ضدعفونی

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ حاج احمد میرزایی گفت: روز گذشته با رصد های اطلاعاتی، تیم عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در جریان جمع آوری اقلام بهداشتی سلامت محور در انباری در حوالی میدان آرژانتین قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی به دست آمد که ۲ محتکر با همکاری یکدیگر تعداد زیادی دستکش لاتکس در انبار اعلامی پنهان کرده اند، افزود: نتیجه تحقیقات اولیه به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران موفق شدند صبح روز گذشته هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۳۸ هزار دستکش لاتکس کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پلیس پایتخت در ادامه به کشف یک هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده و دستگیری ۳ متهم دیگر اشاره و تصریح کرد: روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر احتکار مواد ضد عفونی الکلی در انباری در حوالی تهرانسر بررسی موضوع در اختیار تیم دیگری از ماموران عملیات پلیس امنیت اخلاقی پایتخت قرار گرفت و مشخص شد ۳ نفر با همکاری یکدیگر مقادیر زیادی مواد ضد عفونی کننده در انبار کارگاهی در تهرانسر دپو و جمع آوری کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از این انبار ۵۰ گالن ۲۰ لیتری مواد ضد عفونی کننده الکلی کشف و ۳ متهم دستگیر شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده در دو عملیات را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ میرزایی گفت: با دستور قضایی این دو انبار پلمب و هر ۵ متهم روانه دادسرا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار