پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به مناسبت روز معلم

زاهدان (پانا) _ مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پیامی فرا رسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم را به همه فرهنگیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به مناسبت روز معلم

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، متن پیام حمیدرضا رخشانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان به این شرح است:

تقارن ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و تقرب به ذات باریتعالی و روز معلم که یاد آور خاطره شهادت معلم فرزانه و استاد اندیشمند آیت الله شهید مطهری است، می توان از آن به عنوان الگوی تعهد و اندیشه یک معلم یاد کرد.

دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم، روز بزرگداشت عشق و ایثار است و تجلیل معلم، سپاس از انسانی است که هدف و غایت آفرینش را تأمین و سلامت امانت هایی را که به دستش سپرده اند، تضمین می کند.
در آستانه گرامیداشت روز و هفته مقام معلم برخود لازم می دانم این روز فرخنده و زیبا را به تمامی همکاران زحمت کش و سخت کوش که در شرایط کنونی و ایجاد تعطیلی ناخواسته و طولانی‌مدت مدارس، این روزها با ابتکار خود و بهره‌گیری از روش‌های گوناگون مبادرت به حضور موثر در فضاهای مجازی، تولید محتوا و فیلم های آموزشی در راستای استمرار فرآیند آموزش مجازی به ویژه بسط و گسترش شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) نموده و می نمایند؛ ضمن تشکر و قدردانی، تبریک و تهنیت عرض کنم .
از خداوند منان موفقیت و سربلندی همه تلاشگران و مدافعان عرصه تعلیم و تربیت را خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار