فرماندار اسلامشهر: امیدواریم متروی چهاردانگه با حمایت های ویژه استاندار تهران تا پایان سال به بهره برداری برسد

چهاردانگه (پانا) - فرماندار اسلامشهر اعلام کرد با حمایت های ویژه ای که استاندار تهران از عملیات اجرایی متروی این شهرستان دارد امیدواریم ایستگاه متروی چهاردانگه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: امیدواریم متروی چهاردانگه با حمایت های ویژه استاندار تهران تا پایان سال به بهره برداری برسد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر، در آئین کلنگ زنی احداث ایستگاه متروی چهاردانگه اظهار کرد: پروژه متروی اسلامشهر و اتصال این شهرستان به خط 3 متروی تهران از جمله پروژه هایی است که پس از 9 سال معطلی در سایه وحدت مسئولان در شهرستان اجرایی شد.

او با بیان اینکه عملیات اجرایی حفاری مکانیزه مترو اسلامشهر که از اوایل دی ماه سال گذشته با سرعت مناسبی در حال انجام است، گفت: در صورت اتمام تونل مترو تا شهر چهاردانگه و احداث ایستگاه مترو در این شهر بهره برداری از آن انجام خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به توفیقات شهرستان در سال 98 از جمله در حوزه ایجاد اشتغال، افزایش سرانه های بهداشت و درمان و همچنین پیشرفت طرح ها و پروژه های عمرانی عنوان کرد: متروی اسلامشهر نیز یکی از مهمترین پروژه های شهرستان بشمار می رود و امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز و همت مجری و کارفرمایان این طرح در اسرع وقت شاهد بهره برداری از آن باشیم.

خبرنگار: فرزاد محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار