پیام رئیس آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

چهاردانگه (پانا) - به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم،رئیس آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چهاردانگه متن پیام روح الله مسعودپوری مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه به شرح ذیل است:

سزاوار باشد در این روزگار درودی بگویم به آموزگار
برای دبیری فرستم درود که دل را به دانش منور نمود

همکاران گرامی معلمان عزیز :

معلم با تعلق دو بال کرامت انسانی حکمت و دانایی صفت برگزیده خداوند را که همانا حی است بر دوش می کشد و به درستی این تمثیل برازنده نام اوست .

که یک تن، منشا حیات خلقی تواند شد

در این تقارن آزمون الهی که هنر معلمی به حیات جسم و جان آدمی تشرف یافته شایسته است به پیشگامان همواره پیشتاز مبارزه با نادانی و جهالت شاد باش و تبریک عرض می نمایم.

بی تردید در این ماه اردیبهشت که یاد آور حیات و بهشت برین است شما باغبانان کودکان و نوجوانان این سرزمین دلسوزانه حتی در این شرایط سخت از جسم و جان مایه گذاشتید تا این گلهای زندگی دل و جانشان معطر به طراوت بهار علم گردد.

عزیزان تلاش پر ثمر و دلسوزی مشفقانه و ایثارگرانه شما جلوه ای دیگر از ارزش ها و مقام معلم را در جامعه به تصویر کشید ، اکنون در هفته نکو داشت مقام معلم که به یاد و نام استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری مزین شده بر خود می بالیم که قدر دان انسان های باشیم که با تمسک به ارزش های انسانی و الگو گیری از پیامبران عظیم الشان ، ائمه اطهار(ع) و آموزه های بزرگان راه روشنی و پر امیدی را به تصویر می کشند، باشد که خداوند منان از درگاه خویش اجر عظیمی ارزانی تان نماید.

اینجانب صمیمانه هفته گرامیداشت مقام معلم را به همه معلمان ، مدیران و خانواده محترم فرهنگی بویژه همکاران عزیزم در منطقه چهاردانگه تبریک عرض می نمایم . از درگاه خداوند متعال برای تک تک شما عزیزان آرزوی صحت، سلامت و موفقیت خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار