رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:

مهمترین رسالت سازمان نوسازی توجه به استان‌های کمتر توسعه یافته و دور از مرکزاست

رخشانی مهر: برای رسیدن به میانگین سرانه فضای آموزشی کشوری در سیستان و بلوچستان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد

زاهدان (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: مهمترین رسالت سازمان نوسازی توجه به حضور جدی در استان‌های کمتر توسعه یافته و دور از مرکز می باشد و برای رسیدن به میانگین سرانه فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین رسالت سازمان نوسازی توجه به استان‌های کمتر توسعه یافته و دور از مرکزاست

مهرالله رخشانی مهر ظهر امروز در نشست هم اندیشی با مدیرکل و اعضای شورای معاونین اداره کل که در محل خانه معلم زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در دو سال اخیر قریب به 600 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی هزینه کرده است.

او ادامه داد: در سال 99 برنامه ریزی شده تا به صورت ویژه فعالیت ها و برنامه های حوزه نوسازی با تلاشی مضاعف و جهادی همگانی دنبال شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد: در سال ۹۸ سیستان و بلوچستان در تخصیص اعتبارات در سطح کشور رتبه اول را داشته است.

او افزود: سال گذشته در حوزه جایگزین نمودن وسایل سرمایشی و گرمایشی استاندارد، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان تخصیص یافت که در حال انجام می باشد.

رخشانی مهر بیان کرد: در سال ۹۹ نیز مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان در خصوص وسایل سرمایشی و گرمایشی به سیستان و بلوچستان تخصیص و تا پایان سال تزریق خواهد شد.

او ادامه داد: برای رسیدن به میانگین سرانه فضای آموزشی کشوری در سیستان و بلوچستان از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهیم کرد و محکم و جدی پیش خواهیم رفت.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پایان گفت: مردمان این سامان مستحق بهترین ها هستند و در سالیان متمادی از ابتدای انقلاب از وفادارترین انسان ها به ایران اسلامی بوده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار