آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان ایلام برگزار شد

تهران (پانا) - آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان ایلام با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیران استانی و شهرستان‌های ایلام در محل سالن جلسات مجتمع فرهنگی رفاهی فرهنگیان شهر ایلام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان ایلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام، آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان ایلام با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیران استانی و شهرستان‌های ایلام در محل سالن جلسات مجتمع فرهنگی رفاهی فرهنگیان شهر ایلام برگزار شد.

در این آیین اسفندیار رستمزاد مدیرکل سابق آموزش و پرورش ایلام گفت: در تمام طول خدمتم در مدیریت آموزش و پرورش استان اعتقادی به فرد گرایی نداشته و همیشه معتقد و پایبند به خرد جمعی بوده‌ام و همه همکاران من می‌توانند بر این مدعا گواه باشند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود بنا به سنت آیین تکریم و معارفه به دستاوردها و تلاش‌های مجموعه آموزش و پرورش استان از جمله موفقیت‌های اخیر المپیادهای دانش‌آموزی و بومی سازی آن در استان، موفقیت‌های فراوان در حوزه‌های متعدد پرورشی و فرهنگی، دیدارهای چهره به چهره با تمام مدیران شهرستان‌ها و مناطق استان، رتبه‌های برتر استان در حوزه پژوهش، هدایت تحصیلی و ... پرداخت.

پایان بخش برنامه سخنان رضا زینی وند مقدم مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان بود که در رابطه با اهمیت و جایگاه دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت گفت: خدمت در آموزش و پرورش با توجه به جایگاه ممتاز آموزشی و تربیتی از قداست بالا برخوردار است و ویژه‌تر آنکه مدیریت آموزش و پرورش استان ایلام به عنوان پیشانی مقاومت کشور بر تقدس آن می‌افزاید.

وی با اشاره به نقش مهم استان ایلام در ایام دفاع مقدس افزود: حد رشادت‌ها و شجاعت‌های مردم استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات در دوران دفاع مقدس، نه به قدر جمعیت آن بلکه چندین برابر آن بود، از این رو ایلام را می‌توان حافظ مرزهای جغرافیایی و فرهنگی ایران دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان بیان کرد: هرگز هیچ کس نخواهد توانست به تنهایی سکاندار خوبی برای آموزش و پرورش باشد و امروز همه ما باید با هم میثاق ببندیم که " عدالت آموزشی را در تمام جنبه‌های آن در استان محقق کنیم، قانونمند باشیم، دستگاه تعلیم و تربیت را فارغ از حزب و گروه و طائفه گرایی پیش ببریم، از استقلال آموزش و پرورش دفاع کنیم، در راستای توانمند سازی مدرسه به عنوان کانون اصلی تعلیم و تربیت تلاش کنیم، مهارت آموزی را در دوره‌های مختلف به جد پیگیر باشیم، معلمان کارگزاران اصلی تعلیم و تربیت هستند باید به آنها بسیار توجه شود."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار