شاملو: ماه رمضان، فرصتی مناسب برای تقویت معنویت است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه19 تهران ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، آغاز ماه عبادت و بندگی را خدمت تمام فرهنگیان منطقه 19 و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۴۸۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
شاملو: ماه رمضان، فرصتی مناسب برای تقویت معنویت است

مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه19 تهران در گفتگو با پانا افزود: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هستیم و فرصتی مناسب برای تزکیه نفس و تقویت معنویت است، همچنین محور فعالیت ها باید فعالیت های قرآنی باشد.

شاملو در ادامه گفت: ماه رمضان امسال متفاوت از سالهای گذشته است. متاسفانه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا مجبور شدیم تجمعات را حذف کنیم و در خانه بمانیم ولی باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، جریان سازی فرهنگ قرآنی را در این ماه مبارک تقویت کنیم.

همچنین کمک مومنانه به نیازمندان باید به عنوان یک عمل پسندیده و سنت حسنه مورد تاکید قرار گیرد.

وی همچنین طرح ریزی برنامه‌های پویای دینی، اخلاقی و فرهنگی در مدارس و بسط و تسری مولفه‌ها و پیوندهای عرفانی ایام پرعظمت لیالی گرانقدر ماه مبارک رمضان بر دیگر ماه‌های سال، جان‌ها را به وجد آورده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت می‌آفریند.

شاملو همچنین از تولید محتوای مجازی در قالب (ماه مبارک رمضان) خبر داد و گفت: تولید آن آغاز شده و ان شاء الله از طریق کانال های مجازی در منطقه و به ویژه از طریق دارالقرآن های منطقه 19 (آل یاسین و شهید کریمی) در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: بزرگترین پشتوانه در دنیا و آخرت برای انسان‌ها قرآن کریم است و خدمت به قرآن انسان را سعادتمند می‌‌کند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه19 در خاتمه مصاحبه بیان کرد: امیداورم همگی از سفره پربرکت فیوضات ربوی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت درمدارس ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار