معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

سیستان و بلوچستان در جذب منابع خیری رتبه سوم کشوری را داراست

زاهدان (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت اتفاق خوب و مبارکی که در بحث اعتبارات حوزه نوسازی مدارس در سال ۹۸ در سیستان و بلوچستان رقم خورد در نوع خود کم نظیر بوده و این استان در جذب منابع خیری، رتبه سوم کشوری را داراست.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سیستان و بلوچستان در جذب منابع خیری رتبه سوم کشوری را داراست

به گزارش اداره نوسازی مدارس کشور، مهرالله رخشانی مهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در سال ۹۸ بیشترین اعتبارات مصوب ردیف های دولتی را در کشور به خود اختصاص داد.
او ادامه داد: در حوزه جذب منابع خیری و مشارکت خیرین نیک اندیش، این استان در رتبه سوم کشوری قرار دارد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تدبیر و برنامه ریزی صورت گرفته هم اکنون موضوع جمع آوری و حذف کلاسهای خشتی و گلی در سیستان و بلوچستان که حدود ۲۰۰ کلاس بوده، با مشارکت و همراهی استان‌های معین خراسان رضوی، فارس و تهران به پایان رسیده است.
او افزود: با اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی که در اختیار استان قرار گرفته، پرونده بخاری‌های نفتی در سیستان و بلوچستان بسته خواهد شد و در این راستا مشارکت استان‌های معین خراسان رضوی و تهران را همراه خواهیم داشت.
رخشانی مهر در پایان فرایند کلاس های تحویلی در سال ۹۸ را ۱۰۱۲ کلاس در این استان بیان کرد و افزود: در سیل سال قبل در سیستان و بلوچستان،با ارسال تجهیزات مورد نیاز مدارس، موضوع احداث پروژه های متعدد در دستور کار قرار گرفته و اعتبارات مورد نیاز نیز در اختیار استان قرار دارد و برای تحقق این امر مشارکت خیرین را نیز خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار