برگزاری هفته مشاغل در منطقه۳ به صورت مجازی

تهران (پانا) - یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۳، هفته مشاغل را فرصتی طلایی برای دانش آموزان جهت انتخاب رشته تحصیلی دانست.

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هفته مشاغل در منطقه۳ به صورت مجازی

فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۳ در گفتگو با پانا با تاکید بر اهمیت هفته مشاغل به‌عنوان فرصتی طلایی برای دانش آموزان جهت انتخاب رشته تحصیلی متناسب با شغل مورد علاقه آنان در آینده، از اجرای برنامه های هفته معرفی مشاغل در هفته اول اردیبهشت ماه ۹۹ خبر داد.

وی افزود: هدایت تحصیلی دانش آموزان به شاخه ها و رشته های تحصیلی، آماده کردن آنان برای تحصیلات عالی و ورود به بازار کار با توجه به امکانات و نیازهای جامعه امری اجتناب ناپذیر است. دانش آموزان باید جهت طرح‌ریزی مناسب تحصیلی-شغلی، با مشاغل موجود در جامعه و همچنین مشاغل بومی آشنا شوند تا بتوانند تصمیم‌گیری مناسبی در خصوص انتخاب رشته بر اساس رغبت و توانایی خود به منظور کیفیت‌بخشی و طراحی مسیر زندگی خود داشته باشند.
یارمحمدی گفت: با توجه به شرایط امسال و تعطیلی مدارس و روز شمار اعلام شده، استفاده حداکثری از ظرفیت مشاوران مدارس در کانال‌های آموزشی جهت تبیین فرایند هدایت تحصیلی و انتخاب رشته، تهیه بروشورهای شغلی، معرفی شاخه ها و رشته های تحصیلی و دانشگاهی، تهیه محتواهای شغلی و بازدید از مراکز و محیط های شغلی در فضای مجازی و مصاحبه شغلی توسط دانش آموزان از مهمترین برنامه های هفته معرفی مشاغل در سال جاری خواهد بود.
وی در انتها اظهار امیدواری کرد که همه دانش آموزان کشور عزیزمان بتوانند از این فرصت برای کسب شناخت خود و محیط که لازمه یک طرح ریزی مطلوب تحصیلی-شغلی است بهره کافی ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار