انتصاب دو معاون جدید در اداره کل آموزش و پرورش فارس

شیراز (پانا)- مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس در آیین تکریم و معارفه معاونین قدیم و جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی و آموزش متوسطه اداره کل گفت: یک سازمان پویا تلاش می‌کند تا در هر شرایطی، با شناسایی دقیق مشکل و همچنین استفاده از ظرفیت‌ها کمترین آسیب  و بیشترین بهره‌برداری را داشته باشد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب دو معاون جدید در اداره کل آموزش و پرورش فارس

فرهاد اسماعیلی عامل نیروی انسانی را یکی از عواملی برشمرد که می‌تواند در این پویایی نقش مهمی داشته باشد.
در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات بهنام حیدری ، معاون سابق توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل، محسن کلاری به این سمت منصوب شد.
بهنام حیدری معاون سابق توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل در این مراسم، ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت‌های خود، گفت: در طول تصدی پست معاونت، تمام تلاش خود را بر این مسئله قراردادم که با شناسایی ظرفیت‌های گاها مغفول مانده در آموزش‌وپرورش استان و استفاده از آن‌ها، مسائل و مشکلات مالی را برطرف کنم.
محسن کلاری معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نیز در این مراسم بر ضرورت همدلی و هماهنگی همه نیروها برای عبور از شرایط فعلی تأکید کرد و گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا از تجربیات کار در سمت قبلی برای عبور از چالش‌های مالی در آموزش‌وپرورش استان استفاده کنم.

محسن کلاری پیش‌ از این به‌عنوان رئیس سازمان دانش‌آموزی آموزش‌وپرورش فارس مشغول به خدمت بوده است.


همچنین در این مراسم، رسول قانونی نیز به‌عنوان معاون جدید آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش فارس منصوب شد.
قانونی نیز در سخنانی کوتاه گفت: در شرایط فعلی تمام تمرکز و تلاش‌ها و فعالیت‌ها بر مسئله آموزش و استفاده از راه‌های مختلف، خصوصاً فضای مجازی و سامانه شاد قرار خواهد گرفت تا کمترین آسیب به دانش‌آموزان استان وارد شود.
قانونی پیش‌ از این ریاست اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی اداره کل آموزش‌وپرورش فارس را بر عهده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار